AMSTERDAM 21 mei 2010 Eindelijk is de lente à©cht begonnen. Dit viert Vindict.nl met een sympathieke en milieuvriendelijke Flower Power guerilla-actie. De online wijnwinkel ´verbloemt‘˜ op eigenzinnige wijze verkeersborden, flitspalen en ander straat-meubilair.

Voor deze ultra low budget campagne gebruikt Vindict kartonnen (bloem)bladeren, gemaakt van oude Champagne- en wijndozen. Met deze bladeren tovert de wijnshop in het Pinksterweekend allerlei items in het straatbeeld om tot bloemen. Het zwaartepunt van de actie ligt in het Vondelpark in Amsterdam. Het is een milieuvriendelijke actie en dus worden alle bladeren voor 1 juni weer verwijderd.

Onder het motto ´Flower Yourself‘˜ roept Vindict ook iedereen in Nederland op om zelf items te ´verbloemen‘˜ en een foto ervan op te sturen. De mooiste inzendingen ontvangen een Flower Power Pakket. De actie wordt ondersteund door een YouTube-filmpje en virale media zoals Twitter.

à¢â‚¬Å“De koude en wat grimmige start van 2010 vroeg om een vrolijke, relativerende, luchtige noot. Met deze actie willen we dit eerste zonnige lente-weekend in Nederland extra opfleuren. Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken, gezien de blije gezichten tijdens onze testfase. Omdat wijn ook een vrolijk product is en regelmatig bloemige geuren en smaken (bloesem, roos, etc.) heeft, is de link snel gemaakt. Natuurlijk hebben we ook een bloemige wijnactie op onze site www.vindict.nl à¢â‚¬, aldus Huib Edixhoven begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting, oprichter van Vindict.

Voor het downloaden van de ´Flower Yourself‘˜-handleiding om zelf items te verbloemen ga je naar www.vindict.nl/flowerpower.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular