(Persbericht) Online Winkels hebben de Toekomst!
Tijden veranderen in de retail; steeds meer winkels sluiten hun deuren en openen nieuwe webwinkels met de nieuwste technieken daarin verwerkt.Zo kan je een outfit die je aanhebt bekijken en versturen naar je vrienden via de twitterspiegel (social shopping).Een andere grote retailer heeft onlangs bekend gemaakt dat ze 3D scanners in de (fysieke) winkels neer gaan zetten, waarmee de consument een virtueel personage kan aanmaken om virtueel kleding te passen
(nooit meer omkleden). Een groot woonwarenhuis heeft onlangs technieken gepresenteerd waarmee je je eigen woonkamer kan namaken, en zo dus je meubels kan passen (perfecte combinatie kiezen). Steeds meer bedrijven zetten ook een virtuele hulp online om mensen te woord te staan met hun vragen (gemak en duidelijkheid).En zo kunnen we er nog wel een aantal vermelden.

Gemak en toch niet te overzien.
Allemaal stuk voor stuk geweldige toepassingen die het de consument makkelijker maken online hun goederen te passen, bekijken en kopen. Echter ontstaat er daarmee ook een probleem; de consument heeft er geen zin in om voor iedere retailer een nieuw personage aan te maken. Dit levert meer ongemak dan gemak. De aanwezige tools en informatie liggen steeds wijder verspreid over het wereld wijde web. Ook dat geeft meer verwarring dan duidelijkheid. Daarnaast blijft het een dagtaak voor personeel om traffic naar de site te krijgen, en om daar de nodige cross- en upselling te doen door middel van flash banners, irritante geluiden en afbeeldingen die de klant weg jagen i.p.v. vasthouden

Wat kunnen wij voor u betekenen.
Momenteel ontwikkelen wij een 3D/4D platform in de breedste zin van het woord, waarin de krachten op gebied van economie, e-commerce, entertainment en de arbeidsmarkt gebundeld worden.
Daarmee bundelen we dus de krachten van elkaar op het gebied van Marketing, consumenten, verkoop, gemak, overzicht, maar boven alles FUN! De bedrijven die deelnemen aan het concept zullen gebruik kunnen maken van alle diensten en technieken die wij aanbieden.Denkt u hierbij aan 3D social media spiegels, 3D pashokjes, 3D productpresentaties. De verkopen zullen hierdoor stijgen, aantal retourzendingen zal afnemen, consumenten zullen makkelijker de winkels vinden, meer aandacht voor de producten, betere productpresentaties door de 3D mogelijkheden, overzichtelijke klanten- en productreviews, en zeer actueel; minder belasting voor het milieu (de groene gedachte).

De co-marketing zorgt voor meer traffic in de online winkels.
Als je in een webshop tegenwoordig niet vindt wat je nodig heeft, zoek je via de zoekmachine naar de volgende aanbieder. De zoekmachine geeft resultaten die alles behalve overzichtelijk zijn, en de consument kan de stroom niet verwerken. Om dit te voorkomen loop je straks virtueel de winkel uit, en zie je om je heen weer andere winkels. Daar is het aan de retailer hoe interessant deze de facing van de winkel maakt om de klanten aan te trekken. Je maakt dus reclame voor andere winkeliers, maar deze zullen dat zeker ook voor jou doen. Doordat deelnemende bedrijven bereid zijn hun e-maildatabase te delen, ontstaat er een snelle naamsbekendheid voor alle retailers, doordat de andere retailers ook traffic voor u genereren. Via traditionele marketing en via social media zullen wij campagne‘˜s starten, waarbij dਠpubliekstrekker de fun en interactie is die ontstaat door het gebruik van alle 3D toepassingen.

Navigatietool
Het meest aanwezige zal de navigatietool zijn, hierin is alles verzameld voor de consument.
Ze kunnen hiermee hun personage veranderen, navigeren in de werelden, product reviews zoeken, producten zoeken (bedrijven kunnen ook hier tegen betaling hoger in de ranking komen), profiel informatie van de andere deelnemers (3D Social media), vrienden zoeken en maken, boodschappenlijstje/wenslijst invoeren, anoniem winkelen, opleiding vinden en volgen, nieuwe mensen uitnodigen voor in de wereld, persoonlijke pagina maken en bijhouden en ga zo maar door.
Shoppen is nou eenmaal emotie en dat creëer je niet met flash banners en schreeuwende aanbiedingen, maar wel met een zeer fotorealistische online wereld waarin je gezellig online kan winkelen en leven met je vrienden en vriendinnen.
Wilt u meer informatie over de eindeloze mogelijkheden in jouw online wereld, stuur dan een mailtje naar [email protected].

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular