(Persbericht) Almere, 10 december 2010 De top drie van de Unique Ambition Challenge is bekend en bestaat uit de ambitie om een kindermusical ten behoeve van homo-acceptatie vorm te geven, restaurant Koning Pannenkoek op te richten en coaching voor kankerpatiënten te realiseren. Afgelopen weken heeft Nederland massaal ambities ingezonden om mee te dingen naar de winnende ambitie die wordt gerealiseerd met behulp van een coach en een bedrag tot € 50.000,--. De winnaar wordt dinsdag 14 december aanstaande bekend gemaakt.

De ambities uit de top drie liggen in lijn met de uitkomsten van het online onderzoek van Unique, de grootste specialist in bemiddeling van officemedewerkers. Op de vraag: ´Als ik aan ambities denk, dan denk ik aanà¢â‚¬¦‘˜ antwoordde ruim een derde (37,3 procent) van de Nederlanders: ´iets heel anders doen dan wat ik nu doe qua werk‘˜. Ook gaf ruim een derde (36,5 procent) aan hierbij te denken aan carrià¨re maken in hun huidige vakgebied.

De top drie van de Ambition Challenge bestaat uit:
- Jules Sohier met coaching voor kankerpatiënten
- Gerben Broens met restaurant Koning Pannenkoek
- Allan Vos met kindermusical voor homo-acceptatie

Hun persoonlijke toelichting staat op www.uniquebeweegtje.nl. Hier zijn ook meer details over de Challenge terug te vinden.

---------
Over Unique
Unique is, door de fusie met Content, de grootste specialist voor officemedewerkers: administratieve, commerciële, financiële, secretariële en callcenterbanen. Deze marktleiderspositie is geen op zichzelf staand doel. Unique wil vooral mensen in beweging krijgen en hen zo helpen hun ambities te realiseren. Unique heeft een landelijk netwerk van 100 vestigingen en verschillende labels met gespecialiseerde diensten, namelijk Finance, Multilingual, Callstaff, Executive en Receptel. Unique is onderdeel van USG People N.V. Kijk ook op www.unique.nl

Unique beweegt je.

Meer informatie:
Marcommit PR
Pauline van Die
Tel. 035 - 582 27 30 of 06 - 461 82 796
E-mail: [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular