(Persbericht) Nieuwegein, 20 december 2011 Autonomy Corporation, onderdeel van HP, kondigt aan dat het door Gartner, Inc. in het leiderskwadrant van het Enterprise Information Archiving Magic Quadrant 2011 is geplaatst.

à¢â‚¬Å“Autonomy's unieke meaning-based benadering voor archivering zorgt voor continuering van onze leidende positie in deze marktà¢â‚¬, aldus Mike Sullivan, CEO van Autonomy Protect. à¢â‚¬Å“Autonomy biedt bedrijven en klanten de mogelijkheid om automatisch de concepten en patronen te identificeren in de miljoenen audio, video, social media en e-mail bestanden die dagelijks bij bedrijven binnenstromen en door hen worden verstuurd. Door de identificatie van de concepten en patronen zijn deze bedrijven in staat om de inhoud van de bestanden vast te stellen en ze adequaat te archiveren. Door deze mogelijkheden te combineren met Autonomy's zeer veilige en schaalbare private cloud, bieden wij bedrijven een ongeëvenaard platform dat een reeks van eDiscovery en information governance mogelijkheden biedt.à¢â‚¬

Voor het lezen van een gratis exemplaar van de 2011 Gartner Enterprise Information Management Magic Quadrant, bezoek www.autonomy.com/gartner_enterpriseinformationarchivingmq.

------------
Over het Magic Quadrant
Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan in onze onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen voor leveranciers selecteren met de hoogste waarderingen. Gartner onderzoekspublicaties bestaan uit de adviezen van Gartner‘˜s onderzoeksafdeling en moet niet worden opgevat als specifieke leidraad voor actie. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel af.

Over Autonomy
Autonomy Corporation, onderdeel van HP, is een wereldwijde leider in software die menselijke informatie of ongestructureerde gegevens, inclusief social media, e-mail, video, audio, tekst, webpagina's, etc. verwerkt. De technologie van Autonomy geeft in real-time betekenis aan alle vormen van informatie, zowel gestructureerde als ongestructureerde. Bedrijven kunnen daardoor optimaal gebruik maken van hun data assets. Autonomy‘˜s product portfolio helpt krachtige bedrijven door middel van enterprise search analytics, business process management en OEM-activiteiten. Autonomy biedt ook oplossingen voor information governance op gebieden zoals eDiscovery, content management en compliance, maar ook marketingoplossingen die bedrijven ondersteunen om meer inkomsten te genereren, zoals web content management, online marketing optimalisatie en rich media management.

Autonomy‘˜s oplossingen worden gebruikt door meer dan 25.000 klanten, waaronder 87 bedrijven uit de Fortune 100, 10 van de top 10 financiële dienstverleners, 75% van de internationale advocatenkantoren, 9 van de top 10 farmaceuten en vele overheidsinstellingen. Meer dan 400 van de toonaangevende wereldwijde technologie bedrijven gebruikt technologie van Autonomy in hun eigen producten. Daarnaast is Autonomy eigenaar van de grootste private cloud met verschillende soorten data, die in totaal 31 Petabyte aan informatie omvat. Voor meer informatie: www.autonomy.com.

Over HP
HP creëert nieuwe manieren waarop technologie een positief effect heeft op mensen, bedrijven, overheid en de maatschappij. HP is het grootste technologiebedrijf ter wereld en beschikt over een breed portfolio op het gebied van printing, personal computing, software, services en IT-infrastructuur om klantproblemen op te lossen. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is te vinden op http://www.hp.com.

© 2011 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.

This news release contains forward-looking statements that involve risks, uncertainties and assumptions. If such risks or uncertainties materialize or such assumptions prove incorrect, the results of HP and its consolidated subsidiaries could differ materially from those expressed or implied by such forward-looking statements and assumptions. All statements other than statements of historical fact are statements that could be deemed forward-looking statements, including but not limited to statements of the plans, strategies and objectives of management for future operations, including execution of growth strategies, transformation initiatives and restructuring plans; any statements concerning expected development, performance or market share relating to products and services; any statements regarding anticipated operational and financial results; any statements of expectation or belief; and any statements of assumptions underlying any of the foregoing. Risks, uncertainties and assumptions include macroeconomic and geopolitical trends and events; the competitive pressures faced by HP‘˜s businesses; the development and transition of new products and services (and the enhancement of existing products and services) to meet customer needs and respond to emerging technological trends; the execution and performance of contracts by HP and its customers, suppliers and partners; the protection of HP‘˜s intellectual property assets, including intellectual property licensed from third parties; integration and other risks associated with business combination and investment transactions; the hiring and retention of key employees; expectations and assumptions relating to the execution and timing of growth strategies, transformation initiatives and restructuring plans; the resolution of pending investigations, claims and disputes; and other risks that are described in HP‘˜s Quarterly Report on Form 10-Q for the fiscal quarter ended July 31, 2011 and HP‘˜s other filings with the Securities and Exchange Commission, including but not limited to HP‘˜s Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended October 31, 2010. HP assumes no obligation and does not intend to update these forward-looking statements.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Carola Rijnbeek
035-5822730
[email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular