(Persbericht) Persbericht : Amstelveen, 25 mei 2011

Centralpoint.nl implementeert Swyx VOIP oplossing i.c.m. Jabra headsets

Centralpoint.nl heeft haar complete telefonie platform, instant messaging en faxrouting vervangen door een oplossing van Swyx. Door de geïntegreerde oplossing voor alle interne- en externe communicatiekanalen gekoppeld aan de business processen van Centralpoint.nl is het mogelijk om nog sneller, beter en optimaler te communiceren met haar klanten, toeleveranciers en fabrikanten.

Na een zeer uitgebreide analyse van de meest toonaangevende VOIP oplossingen, heeft Centralpoint.nl gekozen voor de oplossing van Swyx. Mede door de openheid van de database van Swyx kan Centralpoint.nl haar eigen business processen optimaal en naadloos integreren in Swyx, ongeacht welk communicatie kanaal de klant kiest (telefonie, website, e-mail, Instant Messaging of Fax). Door de intelligente routing ervaart de klant altijd de meest optimale klantentevredenheid en wordt alles direct gelogd in de persoonlijke klantenkaart van de 300.000 klanten.

Voor de vervanging van de callcentre hardware en headsets is gekozen voor de Jabra GN2000 die geleverd zijn door ATIS Telecommunicatie BV.

Multi Channel Optimalisatie
Directeur Brian Speelman: "Door onze continue innovatieve technologie verbeteringen zijn we in staat de klantentevredenheid naar een nog hoger level te brengen. Als een klant terugbelt de volgende dag, krijgt deze automatisch de verkoper aan de lijn die hij/zij gisteren heeft gesproken, zonder wachtrij. Ook kan de klant nu 24 uur per dag de status van een order opvragen per telefoon, naast de status op de website. Dit is wat wij verstaan onder Multi Channel Optimalisatieà¢â‚¬.

Over Centralpoint.nl
Centralpoint.nl is een online aanbieder van computerproducten. Het bedrijf biedt consumenten, overheid en bedrijven meer dan 500.000 artikelen van ruim 2.500 merkfabrikanten. De website www.centralpoint.nl staat met 50.000 unieke bezoekers per dag in de top 6 van best bezochte ICT Hard- en software websites. Door een uniek geautomatiseerd systeem zorgt Centralpoint.nl voor levering binnen 24 uur tegen scherpe prijzen.
De omzet is van € 1 miljoen in 2002 gestegen naar een omzet van ruim € 50 miljoen in 2010.

Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang in Centralpoint.nl en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf.

Over GN Netcom / Jabra
GN Netcom is met het merk Jabra wereldwijd marktleider op het gebied van innovatieve headsetoplossingen. Met ongeveer 900 medewerkers en verkoopkantoren over de hele wereld ontwikkelt en produceert GN Netcom een uitgebreid aanbod aan draadloze headsets en speakerphones voor mobiele gebruikers, en draadloze en draadgebonden headsets voor zakelijke professionals op kantoor en in Call Centers.

ATIS Telecommunicatie BV is in 1991 gestart met het leveren van gespreksopname apparatuur. Sinds 1996 verkoopt ATIS de professionele headsetoplossingen van GN Netcom. Het is onze doelstelling om groei te creëren ten behoeve van onze partners en de end users. Dit doen wij door het bieden van kwalitatief hoogwaardige oplossingen op gebied van headsets, voice recorders, pabx, SIP toestellen en conferentie apparatuur. Naast het leveren van de producten, zorgen wij voor een uitstekende pre- en after sales support. Voor meer informatie kunt u terecht op www.atistelecom.nl

Noot voor de redactie: Meer informatie is verkrijgbaar bij Marcel Joosten (CCO), bereikbaar op [email protected] of (020) 347 23 25. Informatie over Centralpoint.nl is te vinden op www.centralpoint.nl/overons

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular