(Persbericht) De ´One-Million-Dollar‘˜-trip
naar Queensland, Australië

Met de ´Beste Job ter Wereld‘˜ baarde Tourism Queensland opzien nu staat de volgende wereldwijde Social Media-actie in de startblokken. Dit keer doet men geen beroep op individuele kandidaten, maar op teams van minimaal drie personen.

De Australische deelstaat Queensland zoekt ‘˜s werelds meest buitengewone organisatie die haar medewerkers de kans geeft op een ´One-Million-Dollar‘˜-trip. De actie wordt vanaf morgen vroeg (vrijdag, 18 maart) direct onder aandacht van de medewerkers gebracht met de slogan ´Million Dollar Memo‘˜.

à¢â‚¬Å“Tijdens de laatste maanden was het noodweer in Queensland op aller lippen. Nu zijn we weer in de running en ´back to business‘˜. Met het ´Million Dollar Memo‘˜ willen we ons bedanken voor de enorme steun en de bemoedigende woorden die we uit de hele wereld hebben gekregen. Wij geven een reis naar Queensland ter waarde van à©à©n miljoen Australische dollars cadeau voor het beste team. Wij nodigen alle bedrijven van de wereld uit om zich hiermee bij hun medewerkers te bedankenà¢â‚¬, verklaart Antony Hayes, CEO van Tourism Quneensland.

Elke tak van ondernemen is welkom. Elk bedrijf, elke vereniging, elke organisatie kan meedoen en de ´One-Million-Dollar‘˜-trip winnen, verzekert Kai Osterman, International Director bij Tourism Queensland Europe. En hij voegt eraan toe: à¢â‚¬Å“Het zijn de medewerkers die een organisatie buitengewoon maken. Dat willen we met onze nieuwe actie laten zien.à¢â‚¬

Bij de wedstrijd draait het om creativiteit en teamgeest. Tot 1 mei kan elk team een video van à©à©n minuut op www.MillionDollarMemo.com plaatsten. In de videopresentatie moet elk team laten zien wat zijn organisatie uniek maakt, waarom het daar graag werkt en wat Queensland in zijn ogen zo bijzonder maakt. Een vakjury en de internet-community beslissen welke 20 organisaties naar de finale in Queensland doorgaan.

De prijs is een droomreis ter waarde van à©à©n miljoen Australische dollars voor een onbeperkt aantal medewerkers van de zegevierende organisatie. De ´One-Million-Dollar‘˜-trip wordt individueel samengesteld en kan tussen juli 2012 en juni 2013 verzilverd worden.

De wedstrijd bestaat uit drie fasen. De eerste fase worden uit de tijdig geplaatste video‘˜s de 50 beste gekozen en op 1 juni bekend gemaakt. Vervolgens is er online een volgende stemronde waarna 20 videopresentaties overblijven. Deze organisaties sturen in de derde fase elk een vertegenwoordiger naar een twaalf dagen durende wedstrijd in Queensland. De genomineerden doorkruisen in augustus verschillende regio‘˜s en moeten het in diverse opdrachten tegen elkaar opnemen. De winnaar van de ´One-Million-Dollar‘˜-trip wordt op 31 augustus bekendgemaakt.

Bezoek voor gedetailleerde informatie www.MillionDollarMemo.com.

Tourism Queensland heeft eerder in 2009 een grote Social Media-campagne gelanceerd. De ´sollicitatieprocedure‘˜ voor de ´Beste Job ter Wereld‘˜, een vacature van de toeristische dienst Queensland, trok wereldwijd veel aandacht. 35.000 sollicitanten meldden zich aan. De winnaar, de Brit Ben Southall werkte als ´Insel Ranger‘˜ op Hamilton Island bij het Great Barrier Reef en genoot een half jaar van zon, strand en zeilavonturen voor een salaris van 100.000 Australische dollars. Over zijn belevenissen schreef hij dagelijks in zijn blogs. Tot op de dag van vandaag werkt hij als à¢â‚¬Å“ambassadeurà¢â‚¬ voor Tourism Queensland.

Algemene informatie over Queensland op www.queensland-australia.eu.

Voor journalisten:

Het ´Million Dollar Memo‘˜ aan de medewerkers is deze e-mail bijgevoegd.
Foto‘˜s van Queensland, meer informatie, fact sheets, story ideas, podcasts en een audio press kit (voor radiozenders) vindt u op:

http://www.ismedia.tv/download/tourismqld-milliondollarmemo/

User name tq2011
Password - memo11

Global Spot op Twitter: http://Twitter.com/Globalspot_GmbH.
Global Spot op Facebook: http://Facebook.com/GlobalSpotGmbH.
Tourism Queensland op Twitter: http://Twitter.com/TourismQLD.
Tourism Queensland op Facebook: http://Facebook.com/VisitQueensland.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular