(Persbericht) Naarden, 15 december 2011 Delta Lloyd Services heeft Nobel gekozen als IT-partner voor de realisatie van een web-oplossing voor hun Expertise Service Center dat is gebaseerd op Mendix software. Het systeem levert functionaliteit die de communicatie met systemen van opdrachtgevers en leveranciers automatiseert. Het gaat om een betere integratie van documenten in dossiers en aansturing van werkverdeling en Service Level Agreements in werkstromen. Verschillende partijen kunnen hierdoor beter samenwerken vanuit een elektronisch dossier. Het nieuwe systeem zal tevens fungeren als backoffice applicatie voor Delta Lloyd‘˜s eigen technische adviseurs en schade-experts.

De kennis en ervaring van Nobel met betrekking tot processen op het gebied van claim & loss handling en expertise, speelt een waardevolle rol in de totstandkoming van het nieuwe systeem. De missie en visie van Nobel om ondernemingen te ondersteunen bij de veranderende wereld, sluit goed aan bij de ontwikkelingen in de branche waarin het Expertise Service Center opereert.

Frank van Donk, manager Expertise Service Center bij Delta Lloyd: à¢â‚¬Å“De doelstelling van het Expertise Service Center is zich te ontwikkelen tot hà©t kenniscentrum op gebied van risico- en schadelastmanagement. De oplossing van Nobel draagt bij aan deze ambitie door onder andere een toename in: klanttevredenheid, kostenbesparing, procesefficiency en schadelastbeheersing. Nobel heeft ons in de pitch overtuigd met hun kennis en ervaring van de processen in de claims managementbranche. De mogelijkheden die het Mendix platform biedt, vooral op het gebied van web-portals en interfaces, heeft ons ervan overtuigd dat we met deze keuze op korte termijn een flinke stap kunnen zetten om onze doelstellingen te gaan realiseren.à¢â‚¬

--------------
Noot voor de redactie: bijgevoegd een foto op hoge resolutie van de contractondertekening. Boven, van links naar rechts: Floor van Gageldonk, Partner manager Mendix, Guido Boer, Procurement Delta Lloyd, Willem-Jan Kooijmans, Solution Sales Nobel. Onder, van links naar rechts: Frank van Donk, Manager ESC Delta Lloyd, Tom Nijs, CCO Nobel. Voor de originele foto kunt u contact opnemen met Carola Rijnbeek, 035-582 2730.

Over Delta Lloyd Schadeverzekeringen
Delta Lloyd Schade maakt deel uit van de Delta Lloyd Groep. Delta Lloyd Schade heeft een breed georiënteerde allround schadedivisie met activiteiten op het gebied van particuliere en zakelijke schadeverzekeringen. Binnen Delta Lloyd Schade coà¶rdineert het Expertise Service Centrum de gehele stroom aan risico inspecties en expertises van de materiële schades. Een deel van deze opdrachten wordt door de eigen dienst verricht en een deel wordt uitbesteed. Daarnaast beheert het Expertise Service Centrum de contracten met de externe leveranciers. Centraal staat een optimale bediening van de klant bij schade en risicopreventie met continue aandacht voor de schadelast. Meer informatie over Delta Lloyd vindt u op www.deltalloyd.nl.

Over Nobel
Nobel is een strategische ICT-partner voor de mid-market en biedt, via zowel het Cloud platform als on-premise, alle services waarop klanten hun business kunnen ondersteunen. Hierbij staat het ontzorgen van de ondernemer centraal en helpt Nobel de bedrijfsvoering van klanten te optimaliseren en te innoveren, waarmee zij kostenbesparingen en nieuwe business kansen kunnen realiseren. De diensten van Nobel zijn ondergebracht in drie business units: Managed ICT (Cloud Computing, Outsourcing, netwerken, communicatie en beveiliging), Business Solutions (zakelijke dienstverlening, logistiek, business intelligence en SAAS-concepten) en Document Group (documentmanagement en output). Nobel werkt intensief samen met partners als Microsoft, Exact, HP, Xerox, Cisco en Mendix. Meer informatie over Nobel vindt u op www.nobel.nl.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Carola Rijnbeek
035-5822730
[email protected]

Delta Lloyd
Patricia Wouda
020-5942540
[email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular