Berlijn, 01-February 2010 eKomi Europa‘˜s nummer 1 in customer feedback is in het nieuwe jaar gestart in een ander kantoor; gelegen aan de Markgrafenstrasse 11, dichtbij Checkpoint Charlie. Dit grote nieuwe kantoor biedt eKomi verschillende mogelijkheden, doordat ze gevestigd zijn in Berlijn centrum zal de bereikbaarheid beter zijn. Daarnaast bevinden ze zich op steenworp afstand van het hoofdkantoor van Axel Springer en zijn hierdoor sterker verbonden met new Media bedrijven. Binnen Axel Springer werken 2000 mensen verantwoordelijk voor Media, door deze verhuizing kan gezegd worden dat eKomi in het centrum van de opkomende internet wereld zit, waardoor de mogelijkheid bestaat nieuwe business relatie aan te gaan.

De belangrijkste reden voor deze verhuizing is dat de oude locatie niet meer voldeed aan eKomi‘˜s eisen. Door de snel groeiendheid ontstond er een ruimte gebrek in het oude hoofdkantoor. Het nieuwe hoofdkantoor geeft eKomi de ruimte die ze verwachten nodig te hebben in de toekomst. Daarnaast bezit het nieuwe hoofdkantoor een dakterras, ruim aantal parkeerplaatsen en een goede verbinding met uitvalswegen.

Door de snelgroeiendheid heeft eKomi na 2 jaar meer dan 70 medewerkers vanuit verschillende landen. Verder zal eKomi zich naast Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Engeland ook gaan richting op de Australische, Canadese, Amerikaanse en Zuid-Afrikaanse markt. Enkele weken geleden heeft Michael Ambros, eigenaar, in Kaapstad een kantoor geopend. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om eKomi‘˜s Feedback software ook te introduceren op de Zuid-Afrikaanse markt.

Michael Ambros: à¢â‚¬Å“ De start fase hebben we achter ons gelaten waardoor we gedurende het afgelopen jaar extreem zijn gegroeid. De groei vond vooral plaats of het gebied van IT en marketing, hierdoor kunnen we nu vertrouwen op ervaren medewerkers waardoor we ook in de toekomst kunnen blijven uit bereidenà¢â‚¬.

eKomi heeft tijdens de afgelopen maanden een groot aantal internationale medewerkers op de afdelingen; sales, marketing en ontwikkeling in dienst genomen. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om nieuwe internationale markten te betreden danwel uit te bereiden. Meer groei wordt verwacht !

Over eKomi Ltd
eKomi ltd The feedback Company Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten meningen helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun winst.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten meningen, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging.

Mede-eigenaar Michael Ambros: à¢â‚¬Å“ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 5.000.000 beoordelingen tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaanà¢â‚¬

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular