Eten-bestelsite geeft terug aan restaurants én gebruikers



Bezorgrestaurants hebben al een tijd veel kritiek op de grote online eten-bestelsites vanwege hoge tarieven, iets wat de oprichters van de tweede grootste eten-bestelsite Sneleten.nl in 2011 al zag aan komen. “Wij vonden 6% al hoog toendertijd, nu wordt er meer dan het dubbele gerekend en gaat het nog meer omhoog. Daarentegen zijn wij meer dan de helft goedkoper dan onze grote concurrenten” aldus de website.

“Restaurants zijn gedwongen hoge tarieven te betalen aan de diensten die de mensen gebruiken terwijl dit heel vaak vaste klanten betreft, wij geloven nog steeds dat we hier de oplossing voor zijn, daarom geven wij ook vaste hoge kortingen aan gebruikers die gemiddeld minimaal 1x per maand bestellen” voegt de website toe.

De oprichters komen zelf uit de bezorgwereld en vertellen veel steun te hebben van de lokale restaurants, het investeert daarom na 7 jaar nog steeds de meerderheid van hun winst in de promotie van hun dienst en verwerkt daardoor maandelijks duizenden orders door heel Nederland.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: