Bedrijven die een diep of snelmuterend assortiment online aanbieden kunnen nu, door het gebruik van de technologie van Toading, Search Engine Advertising geautomatiseerd en zeer gericht inzetten. Zowel de toename van de conversie als ook de realiseerbare kostenbesparing zullen voor veel bedrijven een aantrekkelijke propositie vormen.

 

Toading is het eerste en enige bedrijf dat dynamische data inzet bij het vervaardigen van online advertenties (in Google en Overture). Hiervoor werd het bedrijf genomineerd voor de Search Engine Marketing Award.
De Toading technologie is gebaseerd op een koppeling tussen de productendatabase en de programma’s waarmee advertenties voor de zoekmachines worden samengesteld. Een belangrijk voordeel van Toading is dat producteigenschappen geautomatiseerd worden verwerkt in de advertenties en keywords.  In de specifieke advertenties die op deze wijze worden samengesteld komt het aanbod duidelijk naar voren en dit draagt zorg voor de eerder genoemde conversie toename.

Voor veel huidige en toekomstige opdrachtgevers van Onetomarket is toepassing van de techniek van Toading een belangrijke ontwikkeling.  “Online retailers in het algemeen en daarnaast online aanbieders binnen de reisbranche, zakelijke – en financiële dienstverlening behalen met hun diepe en vaak snel muterende aanbod een hoger rendement uit Overture en Adwords campagnes” aldus René Bickel, algemeen directeur van Onetomarket.

Onetomarket B.V. is een online marketingbureau dat zich voor opdrachtgevers actief bezighoudt met Search Engine Positioning, Search Engine Advertising en Online Media Buying. Daarnaast biedt Onetomarket online diensten ter ondersteuning van CRM en optimaliseert zij de afstemming tussen on- en offline mediacampagnes.

bron:Onetomarket

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular