(Persbericht) Controle en professionele reiniging

ExclusiveCare van Miele

Miele start met een nieuwe service voor de consument: ExclusiveCare. Met deze service biedt Miele de consument de mogelijkheid Miele-apparaten door een Miele-servicetechnicus te laten controleren. Bovendien zorgt de technicus ervoor dat de software van het apparaat up-to-date is en wordt het desbetreffende Miele-apparaat professioneel gereinigd. Ook krijgt de consument advies over de reiniging en het gebruik van het apparaat. Na uitvoering van ExclusiveCare verleent Miele à©à©n jaar garantie op het desbetreffende Miele-apparaat.

Controle en professionele reiniging
ExclusiveCare is een service van Miele Nederland, waarbij de Miele-servicetechnicus bij de consument aan huis komt om het Miele-apparaat te controleren met een door Miele ontwikkeld diagnosesysteem. Met behulp van een checklist worden de losse onderdelen in het apparaat à©n de verschillende functies nagekeken. Ook zorgt de technicus ervoor dat de software van het apparaat up-to-date is. Bovendien wordt het apparaat van binnen en van buiten professioneel gereinigd. Dus ook op plekken waar men zelf niet bij kan. Vervolgens krijgt men advies over de reiniging en het gebruik van het apparaat. En mochten er na afloop van het bezoek nog vragen zijn, dan kan de Miele-servicetechnicus de consument helpen bij het instellen van individuele voorkeuren en uitleg geven over de veiligheidsopties en onderhoudstips.

Mocht er tijdens het preventief onderhoud geconstateerd worden dat er iets aan het apparaat gerepareerd moet worden, dan neemt de technicus dit meteen mee in het bezoek. De klant hoeft dus geen extra voorrijkosten of arbeidsloon te betalen en hij/zij betaalt alleen de eventuele onderdelen die vervangen moeten worden. Miele geeft daarom na dit bezoek à©à©n jaar garantie op de apparatuur die gecontroleerd is.

Behoud levensduur
Elke Miele staat bekend om zijn bijzondere techniek en lange levensduur. Daarbij is het wel van belang dat Miele-producten goed onderhouden en gereinigd worden, met aanbevolen middelen. Dit is de reden dat Miele Nederland de nieuwe service ExclusiveCare in het leven heeft geroepen. Op deze manier kan de consument zo lang mogelijk plezier beleven aan zijn/haar Miele-producten en is men er bovendien van verzekerd dat het apparaat goed blijft functioneren.

Afspraak Miele-servicetechnicus
Voor ExclusiveCare betaalt de consument de voorrijkosten en een vast bedrag per apparaat. Er zijn twee vaste tarieven vastgesteld, ingedeeld naar type apparaat. Voor een afspraak met een Miele-servicetechnicus dient de consument contact op te nemen met de afdeling Klantcontacten van Miele Nederland in Vianen, bereikbaar via telefoonnummer (0347)37 88 88.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Noot voor de redactie
Voor nadere informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Miele Nederland B.V.
De heer R.G. Bakker
Postbus 166
4130 ED Vianen
Telefoon: +31 (0)347 37 85 41
E-mail: [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular