Afgelopen dinsdag, 9 juni, vond de Planon Klantendag in het CineMec in Ede plaats. Hier werd voor de vierde maal de Planon Best Practice Award uitgereikt. De genomineerden voor dit jaar waren de Nederlandsche Bank, Gemeente Utrecht en Arcadis Aqumen. Iedereen kon via de Planon website op de beste businesscase stemmen. Er is ruim 500 keer gestemd. 75% van de stemmen ging naar de Gemeente Utrecht. Renà© Mathijssen, Hoofd Facilitair Bedrijf van de Gemeente Utrecht, nam de Best Practice Award in ontvangst van Jan Boeve, Senior Vice President Global Services van Planon. De winnaars van de vorige edities waren KPN, Essent en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

De Planon Best Practice Award is in het leven geroepen om een FM-organisatie in de schijnwerpers te zetten, die voorop loopt met zijn facilitaire of ondersteunende organisatie door het effectief en innovatief inzetten van automatiseringshulpmiddelen. Planon gelooft in het Integrated Workplace Management concept, waarbij processen disciplineoverschrijdend worden ingericht en geautomatiseerd, zodat het primaire proces optimaal kan worden ondersteund.

Jan Boeve van Planon: à¢â‚¬à…“De Gemeente Utrecht maakt met haar nieuwe ambitieuze organisatie een uitstekende start. Zij is er in geslaagd om in korte tijd alle ondersteunende diensten in à©à©n servicecentrum op een efficiënte en innovatieve wijze succesvol te laten opereren. Een prachtige voorbeeldfunctie voor vele organisaties.

www.planon.nl
---------------------EINDE PERSBERICHT----------------------

Over Gemeente Utrecht
De gemeente Utrecht is de vierde grote gemeente van Nederland met 300.000 inwoners en 4500 medewerkers. De organisatie bestaat uit 15 diensten en kent zo'n 120 locaties. Het Facilitair Bedrijf ondersteunt dit met onder andere het beheer van gebouwen en vergaderzalen, catering, schoonmaak en beveiliging.

Over Planon
Planon is een zelfstandige en internationaal opererende leverancier van software en consultancy services. Planon optimaliseert en automatiseert de processen van ondersteunende afdelingen zoals Facility Management, Corporate Real Estate en IT Services en de processen van service providers. Het doel is het efficiënt en integraal organiseren van de services, infrastructuur, gebouwen en middelen. Met haar nieuwe à¢â‚¬à…“Green Workplace Economicsà¢à¢â‚¬Å¾¢ concept speelt Planon direct in op de noodzaak voor veel organisaties, om kosten te besparen en gelijktijdig duurzaamheiddoelstellingen te realiseren. Planon is actief in 14 landen, heeft eigen vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Groot Brittannië, Frankrijk, USA en India. Planon heeft wereldwijd meer dan 1300 klanten.

Noot aan de redactie:
Planon BV
Contactpersonen: mevrouw Yvette Graafland / Kim Wanten
Wijchenseweg 8
6537 TL Nijmegen
tel: +31(0)24-6413135
fax: +31(0)24-6422942
e-mail (algemeen): [email protected]
e-mail (persoonlijk):[email protected] / [email protected]
internet: www.planon.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular