Haarlem, 2 november Dinsdag 3 november om 9.00 uur start de boekingsperiode voor de 2e editie van de HotelWeek. De Hotelweek vindt plaats van 1 t/m 10 januari 2010 en biedt consumenten de mogelijkheid om spotgoedkoop te overnachten in luxe 4- en 5-sterrenhotels. De prijs voor een 4-sterrenhotel is €25,- p.p.p.n. en voor een 5-sterrenhotel €35,- p.p.p.n., altijd inclusief ontbijt. Ruim 175 hotels in Nederland, België en Duitsland nemen deel aan deze actie.

De HotelWeek is in het leven geroepen door de boekingssite HotelSpecials.nl om een luxe hotelverblijf mogelijk te maken voor een brede doelgroep. à¢â‚¬Å“Wij bieden consumenten de kans om tegen een laag tarief te overnachten in hun favoriete luxe hotel. Na het succes van vorig jaar starten we morgen met de 2e editie. Dit jaar is het aanbod aanzienlijk vergroot naar ruim 200 hotels en meer beschikbare kamers in de weekenden. Daarnaast is het dit jaar mogelijk om bij een bepaald aantal hotels een heerlijk 3-gangendiner bij te boeken. We hopen hiermee zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van de consumentà¢â‚¬, aldus R. Hofstede, managing partner van Hotel Booker B.V..

Hotelspecials.nl verwacht vanaf 3 november veel bezoek op de website van HotelWeek.nl en een enorme run op de luxe hotelkamers. Tophotels zoals Landgoed Duin & Kruidberg, Crowne Plaza Den Haag - Promenade, Chà¢teau du Lac en Park Plaza Victoria Amsterdam zijn slechts enkele voorbeelden van het ruime 4- en 5-sterrenaanbod.

Ook de hoteliers wilden dit jaar weer graag meedoen aan de actie omdat begin januari, de periode waarin het overnachten plaatsvindt, over het algemeen een vrij rustige maand is. Dit blijkt uit de groeiende lijst met deelnemende hotels, die dit jaar ook meer beschikbare kamers hebben vrijgegeven. Hierdoor kunnen consumenten kiezen uit een veelzijdig aanbod onder meer in populaire steden als Amsterdam, Antwerpen, Den Haag, Dà¼sseldorf, Maastricht en Groningen.

Reserveren kan vanaf dinsdag 3 november om 9.00 uur t/m dinsdag 10 november om 18.00 uur, uitsluitend via de website www.HotelWeek.nl. Om te voorkomen dat er geen beschikbare kamers meer zijn, raadt de organisatie van de HotelWeek aan er snel bij te zijn want op=op!

De HotelWeek is een initiatief van HotelSpecials.nl en wordt ondersteund door een aantal grote partners. American Express is hoofdpartner en biedt haar kaarthouders de mogelijkheid 5 dagen eerder toegang te krijgen tot het unieke hotelaanbod. Daarnaast wordt de HotelWeek mede mogelijk gemaakt door De Telegraaf, Flair en Face This.

HotelWeek steunt Face This
Door een partnership aan te gaan met Face This zet HotelWeek.nl zich dit jaar ook in voor het goede doel. Gasten die een hotelovernachting boeken maken kans op exclusieve Face This t-shirts waarvan de prints zijn gebaseerd op tekeningen van leerlingen uit ontwikkelingslanden. De opbrengsten van de t-shirts komen ten goede aan de onderwijsinstellingen waar deze tekeningen zijn gemaakt.

Over HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl is sinds 2002 onderdeel van Hotel Booker B.V. en richt zich volledig op het verkopen van hotelovernachtingen. Naast HotelSpecials.nl beheert Hotel Booker B.V. de labels HotelSpecials.be, BungalowSpecials.nl, HotelAanbiedingen.nl en GiftFor2.nl. Met meer dan 2.000 accommodaties in de Benelux, Duitsland en Frankrijk beschikt het bedrijf over een uitgebreid aanbod. In 2008 realiseerde HotelSpecials.nl een transactieomzet van ruim 50 miljoen euro met meer dan 250.000 boekingen. Sinds 2006 is er ook een vestiging in Zweden met de website HotelSpecials.se. Inmiddels telt HotelSpecials.nl samen met alle labels 85 fte.

Website: http://www.hotelweek.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular