Grolsch en De Graafschap hebben vandaag een overeenkomst getekend betreffende het sponsorschap van Grolsch. Daarin zijn partijen overeengekomen dat Grolsch voor een periode van 10 jaar de Doetinchemse voetbalclub financieel zal ondersteunen en de exclusieve bierleverancier zal worden van De Graafschap. Het contract gaat juli 2006 in.

Zowel De Graafschap als Grolsch zijn sterk verbonden met de Achterhoek en hechten eraan de band met deze regio te onderstrepen. De Graafschap zoekt daarom regiogebonden sponsors. De Achterhoek is de bakermat van Grolsch, want in 1615 is zij in Groenlo begonnen met brouwen. Grolsch toont daarom graag haar betrokkenheid bij verenigingen en evenementen in haar thuisregio.  
 
Voor De Graafschap is Grolsch niet alleen in financieel opzicht een welkome sponsor, het verstevigt daarnaast ook de belangrijke band met de supporters. De inwoner van de Achterhoek voelt zich sterk verbonden met De Graafschap en voelt zich sterk verbonden met Grolsch. Nu De Graafschap en Grolsch elkaar vinden in het sponsorschap wordt deze band met de supporters dan ook alleen maar sterker. 
 
Eerder is Grolsch toegetreden tot het selecte gezelschap van Stersponsors van eredivisie-voetbalclub FC Twente. Het ondersteunen van prominente verenigingen in de regio past in het beleid van imagoversterking. 
 
De Graafschap en Grolsch zijn zeer verheugd over de totstandkoming van hun samenwerking. 
 
bron:Grolsch

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular