Capelle aan den IJssel, 25 januari 2005 - Gehoord op de radio? Het
spotje van T-Mobile waarin naar voren komt 'dat de schoonmakers hun
werk weer niet gedaan hebben en koffiekopjes zijn vastgeplakt aan het
tafelblad.' Dat zal best wel eens voor komen. Schoonmaken is
mensenwerk. Maar over het algemeen zit het wel snor met de schoonmaak.
Daarom biedt schoonmaakbedrijf Hago T-Mobile en de maker van de
radiospot een gratis eenmalige schoonmaakbeurt aan. Gewoon om te laten
zien dat het anders kan. Dat schoonmaken een vak is en vooral dat er
kwaliteit wordt geleverd. Niet voor niets was Hago het eerste
schoonmaakbedrijf met een eigen kwaliteitssysteem.  

 
Volgens Hago-woordvoerder Ton Jasperse is het spotje het zoveelste
bewijs dat er nog veel vooroordelen bestaan ten aanzien van schoonmaak
en schoonmakers. 'Blijkbaar hebben T-Mobile en de producent van de
radiospot negatieve ervaringen met schoonmakers, anders zouden ze in de
commercial een dergelijke associatie niet maken. De werkelijkheid geeft
echter een ander beeld. Hago-medewerkers zetten zich in voor hun vak.
Daar kun je altijd op rekenen en bouwen.'   
 
Aanbod  
Het aanbod van Hago voor een eenmalige gratis schoonmaakbeurt is van
toepassing op een van de kantoorlocaties van T-Mobile en het kantoor
van het desbetreffende reclamebureau. Jasperse: 'We nemen binnenkort
contact op met T-Mobile over ons aanbod en vertellen dat we enkele
schoonmakers voor deze ene keer gratis ter beschikking stellen.'  
 
Over Hago  
Hago Nederland B.V. is à©à©n van de top drie spelers in de markt voor
schoonmaakbedrijven. Hago levert vanuit vijf regionale bedrijven
schoonmaakdiensten door heel Nederland. Hago heeft zich gespecialiseerd
in het schoonhouden van ziekenhuizen, kantoren, scholen en treinen,
maar ook industrieën en cleanrooms. In totaal telt Hago 7.200
medewerkers. De totale omzet in 2003 bedroeg 132 miljoen euro. Hago
maakt deel uit van Vebego International, dat in

zeven landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en personeelsdiensten.  

Bron: HAGO

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular