Voor veel Nederlanders is humor à©à©n van de belangrijkste ingrediënten bij het nuttigen van een maaltijd. Uit onderzoek van online maaltijdbezorger Just-Eat.nl onder 8.100 bezoekers van de website, blijkt dat Nederlanders het liefst een maaltijd delen met Jeroen van Koningsbrugge, gevolgd door Doutzen Kroes en Anouk.

Uit dit onderzoek naar onze eetgewoonten blijkt verder dat Nederlanders nog steeds het liefst aan tafel eten met een goed gesprek (47%) of onderuit op de bank voor de tv een maaltijd nuttigen (43%). Een enkeling gaf aan zelfs in bed te genieten van het avondeten.

Dineren met Doutzen

Als we dan toch aan tafel gaan, hebben we bij voorkeur een aantrekkelijk persoon tegenover ons zitten. Het is dan ook niet vreemd dat Doutzen Kroes zeer populair is als tafelgenoot . Ook de Nederlandse rockdiva Anouk valt met een derde plaats in de smaak. Kortom, een goed uiterlijk gecombineerd met humor lijkt het ideale recept voor een geslaagd diner. En dan het liefst thuis. Want slechts zes procent van de bestellers gaf aan buitenshuis, op bijvoorbeeld het werk, te eten.

à¢â‚¬Å“Service en gemak staan bij ons voorop. Als iemand in bed van een maaltijd wil genieten, dan moet dat kunnen,à¢â‚¬ zegt Laurens Groenendijk, managing director Just-Eat Benelux. à¢â‚¬Å“Helaas kunnen we de BN‘˜ers er niet bijleveren, maar op het gebied van eten bestellen is bijna alles mogelijk.à¢â‚¬

Over Just-Eat.nl
Just-Eat.com is het grootste online platform voor het bezorgen van maaltijden in Europa. Dit zijn 15 miljoen bezorgde maaltijden per jaar, met 7.200 aangesloten restaurants in onder andere Nederland, Denemarken, Groot-Brittannië, Zweden, Ierland, België en Canada. Daarnaast verwacht Just-Eat.com aan het eind van dit jaar actief te zijn in Noorwegen. Just-Eat.nl maakt deel uit van het van oorsprong Deense bedrijf. In Nederland bundelt het platform de krachten van ruim 1.550 bezorgrestaurants, van grote ketens als Domino‘˜s, Taco Mundo en New York Pizza tot lokale snackbars en shoarmazaken.

Met de gepatenteerde Just Connect Technologie maakt Just-Eat.com als enige aanbieder direct contact tussen klant en keuken mogelijk. Naast een uitgebreid online betalingssysteem, biedt het platform promotionele, communicatie- en after sale diensten aan voor zijn restaurants. Consumenten kunnen naast bestellingen, ook gebruik maken van een online helpdesk via de live chat service, een online spaarsysteem en de mogelijkheid om aangesloten restaurants te recenseren.

Zie voor meer informatie: www.just-eat.nl

Website: http://www.justeat.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular