InFocus Corporation heeft voor de uitvoering van haar Nederlandse communicatiebeleid Presstige Public Relations & Marketing Communicatie uit Bunschoten gekozen als haar PR-bureau.
InFocus een pionier op het gebied van digitale projectiemiddelen is actief op de professionele audiovisuele markt en ontwikkelt en verkoopt digitale projectiesystemen en accessoires. InFocus projectoren worden standaard geleverd met 5 jaar productgarantie en 1 jaar lampgarantie. Het leveringsprogramma omvat ultra portable projectoren van 1,1 kg tot Pro AV installatieprojectoren met full HD resolutie en 7000 Ansi Lumen, geschikt voor 24/7 gebruik. Naast de projectoren biedt InFocus een uitgebreide accessoirelijn.

Jan-Albert Nebbeling, Regional Sales Manager Central Europe (Duitsland, Oostenrijk, Benelux en Italië): à¢â‚¬Å“De keuze voor Presstige was niet zo heel moeilijk, we kenden het bureau al via ons Duitse bureau Riba en hebben via hen eerder met Presstige gewerktà¢â‚¬.

Gesteund door meer dan 20 jaar ervaring en innovatie in digitale displays, is het beleid van InFocus er op gericht een industriestandaard voor groot formaat visuele displays te vestigen. Zij bezit 240 patenten op het gebied van digitale projectie en kent de wensen en behoeften van professionals die gebruik maken van projectiesystemen voor het overbrengen van boodschappen aan hun doelgroepen. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Portland, Oregon. Voor meer informatie kan men terecht op de website www.infocus.com en/of volgen op Facebook en Twitter.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Nadere informatie over het bovenstaande wordt u gaarne verstrekt door Jan-Albert Nebbeling van InFocus, telefonisch bereikbaar via 06 51 683 264 of per e-mail
[email protected] en/of door Frank Lether van Presstige Public Relations, die telefonisch via 033 245 00 70 bereikbaar is.

Hoofddorp, 21 juli 2010

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular