(Persbericht) De Leidse internet startup BrightBird steunt 3FM Serious Request. Dit doet BrightBird simpelweg door het verzamelen van ´Likes‘˜ op Facebook. Voor elke ´Like‘˜ doneert BrightBird 25 cent aan het goede doel.

à¢â‚¬Å“Iedereen zit tegenwoordig op Facebook, daarom is een ´Like‘˜ een laagdrempelige manier voor mensen om Serious Request te steunenà¢â‚¬, aldus Maarten Fokkelman, medeoprichter van BrightBird. à¢â‚¬Å“Deze manier van in actie komen is simpel op te zetten dus hopelijk volgen veel andere bedrijven dit voorbeeld. We willen snel 2000 ´Likes‘˜ verzamelen zodat we onze bijdrage van 500 euro bij het Glazen Huis kunnen inleveren. Via Tweets, Retweets, Shares en Posts op de bekende sociale media mobiliseren we deze week zoveel mogelijk mensen. Wie ons wil steunen, surft gewoon naar www.brightbird.com.à¢â‚¬

BrightBird is een persoonlijke TV assistent. Deze slimme online dienst stuurt de kijker een bericht wanneer zijn lievelingsprogramma‘˜s op TV komen. Zo hoeft de kijker zijn favoriete uitzendingen en films nooit meer te missen. à¢â‚¬Å“Dagelijks bijhouden wat er allemaal op TV komt is een tijdrovende bezigheid. Maar je lievelingsprogramma‘˜s missen is ook vervelend. Met BrightBird is dit verleden tijdà¢â‚¬, aldus Fokkelman. Een sneak preview is nu al te zien op de site. Begin 2012 wordt de dienst gelanceerd.

De internet startup achter het concept, Woosha, is al zeer succesvol in de markt van gepersonaliseerde TV apps en diensten vanuit kantoren in Leiden, Delft en Varna, Bulgarije. Woosha ontwikkelt de dienst vanuit de visie dat mensen in staat moeten zijn om gemakkelijk de informatie te ontvangen die voor hen persoonlijk het meest relevant is.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular