(Persbericht) De op à©à©n na grootste huizensite van Nederland, Jaap.nl, is deze maand definitief overgestapt op de online feedback-applicatie Mopinion. Eerder dit jaar experimenteerde Jaap.nl al met het gebruik van Kampyle, de gelijksoortige feedback oplossing van de marktleider in de VS. Echter, beperkingen in het systeem van Kampyle en de hoge kosten waren voor Jaap.nl genoeg redenen om over te stappen naar Mopinion.

Hans Voorn, algemeen directeur van Jaap.nl: à¢â‚¬Å“Applicaties als Mopinion maken het gemakkelijk onze website en service verder te optimaliseren. Via de applicatie is het snel inzichtelijk op welke pagina´s en processen wij stappen kunnen ondernemen. Mopinion is daarbij een stuk voordeliger dan de Amerikaanse leverancier, en er zijn technisch gezien meer mogelijkheden. Het was voor JAAP.NL belangrijk dat er extra maatwerk mogelijk was om de feedback te koppelen aan ons eigen klantsysteem. Dit soort zaken zijn vaak sneller en makkelijker te regelen met een Nederlandse partij.à¢â‚¬

Online feedback-management
Net als bij Kampyle kunnen organisaties de feedback gemakkelijk beheren, afhandelen met collega‘˜s en analyseren aan de hand van uitgebreide statistieken. Daarnaast heeft Mopinion de koppeling gelegd met social media zoals Twitter, Facebook en Hyves. Als je als bezoeker feedback geeft kun je dit direct doorplaatsen naar je social media. Ook de opvolging vanuit de organisatie kan via het systeem volledig verlopen op social media. Een terugkoppeling op feedback van een klant plaats je dus met à©à©n druk op de knop door naar bijvoorbeeld Twitter.

Mopinion
Mopinion is de Nederlandse marktleider op het gebied van on-site customer feedback. Mopinion is een Software-as-a-Service (SaaS) platform waarmee organisaties feedback kunnen verkrijgen en beheren op zaken als online dienstverlening, producten en ervaringen. Vanaf mei dit jaar heeft Mopinion pilots gedraaid met diverse partijen. Op 1 september ging Mopinion officieel live. Inmiddels maken naast Jaap.nl grote namen zoals Vliegwinkel.nl, Sanoma Digital en Hotels.nl gebruik van de dienst.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular