(Persbericht) LOC7000 verzorgt deze maand meer dan 150.000 bezoekers tijdens events

Eventbureau is de spil op diverse locaties tijdens festivalmaand bij uitstek

Lochem, 18 augustus 2010 Eventbureau LOC7000 staat aan de vooravond van de twee piekweekenden van het jaar: onder andere Lowlands, Strandfestival Zand, Bavaria Open Air en Mysteryland vinden allen in augustus plaats. Komende 10 dagen maken meer dan 150.000 bezoekers gebruik van een of meer van de verschillende labels van de succesvolle organisatie tijdens de grote festivals. De festivalbezoeker van 2010 wordt voorzien van maatwerk; uitgelezen eventlocaties, vers en vaak duurzaam eten en onfeilbare faciliteiten op het gebied van betaling.

Zichtbaar en onzichtbaar
LOC7000 is in de wereld van de grote evenementen een bekende speler. "Organisatoren van concerten, festivals en grote evenementen komen snel bij ons terecht en voor de festivalbezoekers zijn onze diensten heel zichtbaar met de verrassende foodformules en goed werkende betaalsystemen. Als label is organisator LOC7000 echter vrijwel onzichtbaar voor de consument, wij werken meestal onder de naam van het evenement zelf" zegt Ronny Hooch Antink, directeur van LOC7000.

Upgrade in 10 jaar: maatwerk per festival
Regelmatige bezoekers van grote festivals zijn stapje voor stapje gewend geraakt aan een enorme upgrade in het aanbod van eten en drinken. Tien jaar geleden kwam het verwachtingspatroon niet verder dan patat, een broodje hamburger en een biertje, maar tegenwoordig maakt de verzorging onderdeel uit van de totale festivalbeleving. "De afgelopen jaren zijn we aan de festivals puur maatwerk gaan bieden. Een bezoeker van North Sea Jazz heeft een ander referentiekader dan iemand die vier dagen op Lowlands zijn tent heeft opgeslagen. Toch is er een rode draad: kwaliteit en versheid staat voorop bij ons Food & Beverage aanbod; een groot gedeelte van de verkrijgbare gerechten zijn a la minute gewokt, gebakken, gekookt of belegd, en de bezoeker stelt dit enorm op prijs", aldus Hooch Antink.

Voorbeelden van de verschillende concepten die de festivalbezoekers worden geboden zijn:
à¢â‚¬¢ Sushi en dim sums
à¢â‚¬¢ Cràªpes en galettes
à¢â‚¬¢ Verse biologische soepen
à¢â‚¬¢ Indiase curry‘˜s
à¢â‚¬¢ Australian pies
à¢â‚¬¢ Biologische frites
à¢â‚¬¢ Op houtskool gegrilde satà© gereserveerd met lontong
à¢â‚¬¢ Hollands Menu: stamppot met diervriendelijk vlees met als dessert een vlaflip
à¢â‚¬¢ Biologisch ijs gemaakt van geitenmelk
à¢â‚¬¢ Couscous en hummus uit de Maghrebkeuken
à¢â‚¬¢ Supermarktformule met een 24/7 aanbod

Over LOC7000
In ruim 35 jaar is Loc7000 uitgegroeid tot een innovatieve trendsetter in de event branche en jaarlijks met à©à©n of meerdere disciplines betrokken bij meer dan 100 publieksevenementen variërend van 5.000 tot 60.000 bezoekers. Andere aansprekende namen waar bezoekers wordt verzorgd zijn North Sea Jazz Festival, concerten in het Goffertpark te Nijmegen, Bevrijdingspop Haarlem, Bevrijdingsfestival Overijssel en Symphonica in Rosso.
De invulling van betreffende disciplines is maatwerk dat aansluit bij de doelstellingen van de organisatie en de verwachtingen van de bezoeker in termen van kwaliteit, sfeer en service en uiteindelijk moet uitmonden in een veel hogere belevingswaarde door de bezoeker van het evenement. De filosofie van de organisatie berust op zes pijlers: betrouwbaarheid, innovatie, creativiteit, expertise, inspelen op beleving, kwaliteit

Drie Labels
LOC7000 is organisator van en facilitair bedrijf voor grootschalige publieksevenementen die zich profileert op het gebied van eventmanagement, publiekscatering en betaalsystemen. Het bedrijf profileert zich steeds meer al totaaloplosser en voert drie eigen labels: Eventmanagement, FAB (Food and Beverage), PaySystems.
www.loc7000.com
www.foodandbeverage.nl
www.paysystems.nl

(Niet voor publicatie)
Voor meer informatie over dit bericht:
HarverPro
Robert Verhoeven
[email protected]
Tel: 0348-560731

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular