Hi ( KPN Nederland) heeft Lost Boys uitgekozen als partner voor de
nieuwe internetstrategie. Lost Boys zal voor Hi o.a. het redesign van
de huidige site op zich nemen. De site www.hi.nl ondersteunt de nieuwe
strategie van Hi die gekoppeld is aan het thema muziek.

De reden dat Lost Boys
als nieuwe partner van Hi is geselecteerd komt volgens Hi door het
sterke concept, enthousiasme en de persoonlijke klik, daarnaast is
de  strategische kennis die bij Lost Boys in huis is, een van de
beweegredenen om voor Lost Boys te kiezen

In het redesign zal nog meer rekening gehouden worden met de doelgroep
van Hi. Door middel van een nieuwe site hoopt Hi interactiviteit,
verbondenheid en een duurzame relatie op te bouwen met jongeren tussen
de 20 en 24 jaar. Volgens Eveline Aendekerk, Managing Director a.i., is
Lost Boys zeer verheugd met de toekomstige samenwerking en wordt Hi een
van de grotere klanten van Lost Boys naast bedrijven als Nuon en
KLM.   

Bron: www.lostboys.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular