Martinair geeft op de Vakantiebeurs van 10 t/m 15 januari drie fantastische droomreizen weg naar Jamaica, Barbados en Tobago voor het nieuwe televisieprogramma Dream Travel. De romantische reizen zullen alledrie in het teken staan van trouwen; een huwelijksfeest, een huwelijksreis en een huwelijksaanzoek. 'Dream Travel' is vanaf 9 februari te zien op Net 5 en wordt gepresenteerd door Frederique Huydts, bij enkelen bekenduit 'Goede Tijden Slechte Tijden' en het populaire programma 'Meiden van de Wit'.

Martinair staat dit jaar op de vakantiebeurs in het Caribbean Village. Naast het winnen van de droomreizen kan men hier ook salsalessen volgen en rasta vlechten. Vanaf 10 januari 15.00 uur tot en met 14 januari 18.00 uur kan men deelnemen aan een screentest. Hierbij zullen de 'koppels' moeten uitleggen waarom zij geschikt zijn voor de droomreis. Elke dag worden er twee dagwinnaars getrokken, zij worden voor de finale uitgenodigd die op zondagmiddag 15 januari om 14.00 uur plaatsvindt in het Caribbean Village. In totaal zullen er 10 'koppels' zijn waaruit er drie gekozen worden. De drie winnaars worden door Frederique Huydts en de CEO van Martinair de heer Verberk bekend gemaakt.
Dream Travel is een 12-delig geheel nieuw reisprogramma dat vanaf 9 februari op Net 5 te zien is. Het bestaat uit 3 items: 1) documentaire: Frederique Huydts reist naar bijzondere locaties en doet verslag. 2) droomreizen: er worden droomreizen weggeven met een bijzonder thema. 3) Crew tips: stewardessen vertellen hun insight tips over Martinair bestemmingen. De actie is in samenwerking met Doitcaribbean.nl (CTO), de Vakantiebeurs en TV zender NET 5 tot stand gekomen.

Luchtvaartmaatschappij Martinair is een internationale opererende organisatie met verschillende luchtvaartgerelateerde dochterondernemingen. Met meer dan 3500 medewerkers en een netwerk van internationale vestigingen, van Hong Kong tot Florida, is Martinair uitgegroeid van een kleine chartermaatschappij tot een Europees en intercontinentaal opererende vracht- én passagiersvervoerder met charter- en lijndiensten.

Meer dan 90 bestemmingen worden wereldwijd aangevlogen en jaarlijks bijna twee miljoen passagiers vervoerd. Binnen Europa is dat voornamelijk naar bestemmingen in het Middellandse-Zeegebied zoals Spanje, de Canarische Eilanden, Griekenland en Turkije. Intercontinentaal gaat het met name naar de Verenigde Staten, Canada, het Caribische gebied en het Verre Oosten. De kracht van Martinair ligt in haar flexibiliteit, zowel in de mix van activiteiten als bestemmingen. Kostenbewustzijn, slagvaardigheid en klantgerichtheid maken het mogelijk telkens opnieuw een kwaliteitsproduct tegen een concurrerende prijs aan te bieden.
bron:Martinair

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular