De klant richt zich steeds meer op zijn kerntaken en besteedt de rest uit. Terwijl vroeger de interne onderhoudsmonteur het vloeistofpotje van een apparaat opvulde en een paar keer per jaar de externe onderhoudsmonteur ontving voor reparatie of onderhoud, wil de klant nu de garantie dat het apparaat altijd functioneert. Natuurlijk geldt dat niet alleen voor het apparaat. Integendeel, steeds vaker wil de klant helemaal geen ´last‘˜ meer hebben van zijn installaties en kiest tegenwoordig voor à©à©n contract met à©à©n aanspreekpunt en à©à©n rapport over de geleverde prestaties. Door de introductie van een Regionaal Technisch Servicepunt (RTS) kan de serviceverlening,ook naar leverancierbedrijven,gemakkelijker worden. Een klant heeft voor een dienstverlening dan niet meer nodig dan een melding en het RTS neemt de technisch zorg over.
Het RTS is volgens Kemtechniek een belangrijke stap in de regio zuid Nederland .Vooral elektrotechnische leveranciersbedrijven die naast producten ook service aanbieden op locatie kunnen beter scoren door gebruik te maken van een RTS. Meer beschikbaarheid en snellere responstijd door een RTS die dan als eerste lijn servicemonteur bij de klant optreedt leidt tot verhoging van tevredenheid. Door de ervaring opgedaan als dienstverlener in een 24-uurs productieomgeving weet Kemtechniek hoe belangrijk slagvaardig, flexibel en kwaliteitsbewust handelen is.
à¢â‚¬Å“Te midden van de moeilijkheid ligt de mogelijkheidà¢â‚¬
Geïnspireerd door deze citaat van Albert Einstein wil Kemtechniek zich gaan specialiseren als RTS en is u ook graag van dienst om u te ondersteunen in het opbouwen, onderhouden, analyseren, monitoren en verbeteren van uw huidige installatiepark, het oplossen van specifieke storingen en kan u ondersteunen in het optimaliseren van uw (technische) bedrijfsvoering.
Luciën van Kemseke
06-57340415
www.kemtechniekhulst.nl

Website: http://www.kemtechniekhulst.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular