(Persbericht)

Miele Nederland won op 1 december 2010 de Nationale ExpoJaarprijs in de categorie ´Beste business-to-consumer beurs of event deelname‘˜. Miele ontving deze award voor haar stand op de Woonbeurs 2009, die is ontwikkeld door Crea & Artiva.

De Nationale ExpoJaarprijs is bedoeld voor alle live communicatie cases. De uitreiking is een jaarlijks terugkerend evenement, waarin onderscheidende beurs- en eventconcepten en deelnames bijzondere aandacht krijgen. Met als doel het medium live communicatie te profileren als hà©t marketingmiddel van deze tijd en (potentiële) gebruikers ervan te inspireren met succesvolle voorbeelden. De jury van de Nationale ExpoJaarprijs heeft ook dit jaar weer een groot aantal kwalitatief goede inzendingen bekeken, besproken en bekroond. Dit jaar waren er vijf categorieën bepaald, waarin meerdere nominaties zijn toegewezen. De winnaars werden woensdag 1 december 2010 bekendgemaakt in 1931 Congrescentrum Brabanthallen te Den Bosch.

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Noot voor de redactie:

Voor nadere informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Miele Nederland B.V.

De heer R.G. Bakker

Postbus 166

4130 ED Vianen

Telefoon: +31 (0)347 37 85 41

www.miele.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular