Na de mobiele rechten van de Eredivisie CV heeft Sportsplaza nu ook voor Nederland de exclusieve mobiele rechten van de Tour de France verkregen. Hiervoor is een overeenkomst gesloten met de Tourorganisatie A.S.O. (Amaury Sport Organisation).

Als mobiele licentiehouder van de Tour de France 2005 zal Sportsplaza dagelijks het laatste Tournieuws verzorgen op mobiel en internet in Nederland en België. Dagelijks zijn er Tourbeelden te zien zijn van de start en finish, maar ook de hoogte- en dieptepunten van de etappe. Als afsluiting is er altijd een interview met de etappewinnaar.

Product Manager Sportsplaza Bouk Hoytink: 'Wij hebben de ambitie om uit te groeien tot dà© mobiele sportsite van Europa, ook deze licentie is fantastisch maar nog maar het begin van de ultieme sportbeleving welke mensen mogen verwachten op Sportsplaza'.
A.S.O. Business Development New Media Julien Goupil: 'We hebben Sportsplaza gekozen als de partner op verzoek van de Nederlandse telecom aanbieders op basis van hun ervaringen.'

Ook op internet (www.sportsplaza.com) zijn vanaf de start van de Tour de France de officiële videobeelden te zien. Samen met een uitgebreide actuele nieuwsfeed en alle denkbare statistische informatie is dit de ideale internetsite om dagelijks de Tour de France te volgen.

Bouk Hoytink: 'Sportsplaza is dà© mobiele internetsite op sportgebied met nieuws, foto.s, video.s, statistieken en entertainment. Meer dan 60 sporten worden dynamisch, betrouwbaar en razendsnel gepresenteerd. Sportsplaza is voor iedere fan zijn ideale 'mobile scoreboard'. Ook alle doelpunten uit de Eredivisie zijn op de mobiele telefoon live te zien met de Goal Alert Service'.

bron:Infostrada

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular