Een à¢â‚¬à…“bio-tempel die totale verzorging en welzijn uitstraalt dat was de visie van Emmanuel de la Baume en Eric Vochel, bedrijfsleiders van de Franse bioketen Naturalia. Een mooie en spannende opdracht voor het specialisatieteam van Wanzl Winkelinterieurs.

Met de opening van à¢â‚¬à…“Naturalia Beautà© Bio op de Parijse boulevard Raspail hebben de samenwerkende ondernemers deze visie in realiteit omgezet. Cosmetica, hygiënische artikelen, aromatherapie en make-up: Naturalia Beautà© Bio presenteert op 52 lieftallige vierkante meter een keuze van 1.400 merkproducten. Een beslissing die de tijdgeest weerspiegelt: Jarenlang waren bio-cosmetica producten alleen voor mensen met allergieën interessant, maar dit heeft zich fundamenteel veranderd. Vandaag de dag stijgen de omzetcijfers met een constante groei; alleen al op de Franse markt bedraagt de omzet in deze branche rond de 150 miljoen euro.

Naturalia is in de ´rà©gionne parisienne´ erg bekend: de onderneming biedt zijn klanten in 37 winkels een allesomvattend assortiment van zowel levensmiddelen als verzorg- en cosmeticaproducten. Bij het creëren van de uitstraling van de nieuwe winkel golden strenge regels: een omgevingsvriendelijke omzetting en vermindering van schadelijke stoffen waren de vereisten, waarbij u bijvoorbeeld kunt denken aan energiebesparende verlichting. Wanzl Winkelinterieurs, jarenlang partner van Naturalia, heeft de filosofie in een toepasselijk totaalconcept omgezet. Elk afgezonderd element werd door Wanzl zorgvuldig gekozen en met milieuvriendelijke grondstoffen bewerkt.

Op deze manier is een plek met een volledig eigen charme ontstaan; een plek dat respect voor mens en omgeving uitdrukt en daarmee de identiteit van de onderneming. De vrolijke sfeer straalt kuisheid, zachtmoedigheid en harmonie uit en ensceneert tegelijk de hoogwaardige producten op aansprekende wijze. En dit is nog maar het begin: de onderneming heeft meerdere openingen van Naturalia Beautà© Shop in de planning staan, waarbij natuur, schoonheid en verzorging de boventoon voeren.

Press contact:
Kim van Nispen,
Marketing, Winkelinterieurs
Tel. +31 (0) 162 422250
Fax +31 (0) 162 435280
E-Mail [email protected]

Hergebruik gratis;
A.u.b zend ons kopiën toe

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular