Onlangs tekenden NEMEF en topjudoka Dennis van der Geest een sponsorovereenkomst. In de reclamecampagne van Nederlands grootste slotenfabrikant zal Dennis van der Geest een belangrijke rol gaan vervullen.

'Toen wij nadachten over een aanjager voor onze reclamecampagne, kwamen we vrij snel uit bij topjudoka Dennis van der Geest' vertelt Bartho van Maare, productmanager DHZ- markt bij NEMEF.'Dennis staat namelijk voor 'veiligheid' en komt van Nederlandse bodem en is naast een gedreven en zeer succesvol sporter ook een sociaal bewogen mens. Dennis is o.a. ambassadeur van KiKa (Kinderen Kankervrij)'. 
 
Met de campagne, die 16 mei van start gaat op de landelijke radiozenders met als thema 'hoe veilig is uw huis?', wil NEMEF de naamsbekendheid van het bedrijf vergroten en de consument beter laten nadenken over de beveiliging van zijn huis. Feit is namelijk dat 90% van de Nederlandse huizen onvoldoende is beveiligd. Door middel van een eenvoudige 'Veilig Wonen-test' op www.nemef.nl. kan de consument een veiligheids-check uitvoeren voor zijn eigen huis. 
 
Onder het motto: 'Beveiligen was nog nooit zo aantrekkelijk' zijn er diverse consumentenacties tijdens de campagne en zal Dennis van der Geest als boegbeeld fungeren.   
 
Niet alleen NEMEF, maar ook Dennis van der Geest is zeer tevreden over de onlangs gesloten sponsorovereenkomst. 'Geweldig dat zo'n sterk merk mij wil ondersteunen. Een perfecte 'match' en een 'veilig' gevoel op weg naar het EK judo van 20-22 mei in Sportpaleis Ahoy in Rotterdam. Ik verheug me enorm op de samenwerking en ga er helemaal voor'. 
 
bron:NEMEF

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular