(Persbericht) à¢â‚¬Å“Een bekroning op onze creativiteit en het harde werken, geweldig!à¢â‚¬, zegt Fouad el Hajjaj, directeur van IP Visie. Hij sleepte maar liefst twee bijzondere awards in de wacht op het jaarlijks terugkerende evenement voor KPN Businesspartners. De KPN Marketing Award, voor de beste Marketingprestatie. En de KPN Business Award, in de categorie Network Services. De awards werden tijdens een feestelijke avond uitgereikt door oud-schaatsster Barbara de Loor.

De Marketing Award heeft IP Visie te danken aan de innovatieve website, waarop bedrijven direct zien welke mogelijkheden er zijn voor glasvezelverbindingen op hun locatie. à¢â‚¬Å“We voorzien daarmee in een grote informatiebehoefte. Het is een complexe markt en wij helpen bedrijven snel de juiste keuze te makenà¢â‚¬, vertelt Jos Beckers, marketingverantwoordelijke van het bedrijf. Dat de site populair is, blijkt uit het snel stijgende bezoekersaantal en het groeiend aantal bedrijven dat gebruik maakt van de diensten van het bedrijf.

IP Visie, gevestigd aan de Oude Bredaseweg in Etten-Leur, timmert met een team van ervaren netwerkspecialisten al jaren succesvol aan de weg. à¢â‚¬Å“Klanten kiezen niet alleen voor onze expertise. Juist met onze aanpak zijn we onderscheidend. We regelen alles van voorlichting tot implementatie en zorgen gewoon dat het werktà¢â‚¬, aldus El Hajjaj.

Hun aanpak blijkt een groot succes, want voor de tweede achtereenvolgende keer won het bedrijf de KPN Business Award. à¢â‚¬Å“Het nieuw opgezette glasvezelplatform van IP Visie biedt bedrijven 24/7 op een laagdrempelige manier informatie en de mogelijkheid om geautomatiseerd een maatwerkofferte aan te vragen. Groot pluspunt is dat zij perfect inspelen op behoeften uit de marktà¢â‚¬, motiveert de jury bij de uitreiking van de awards.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular