De consumentenkredietspecialist Cofidis België lanceert een nieuwe reclamecampagne. Twee TV spots getuigen op medeplichtige en verstaanbare manier van de dagelijkse inzet van Cofidis voor de particulieren, die op hen vertrouwen. De bewuste verwante toon van deze twee reclames, zichtbaar op www.cofidis.be, getuigt van de inspanning van Cofidis om de verwachtingen van al zijn klanten optimaal te begrijpen en te beantwoorden, met de aangepaste kredietoplossingen. De TV campagne legt de nadruk op de twee sleutelproducten van de onderneming: de autolening, die de mogelijkheid geeft van 5000 tot 25.000 euro te lenen om een nieuwe of tweedehandse wagen te financieren, en de renovatielening, een aflosbaar krediet die zowel eigenaars als huurders de mogelijkheid geeft verbouwingswerken of decoratiewerken te financieren, met een aantrekkelijke rente. Deze campagne is ook de gelegenheid om het nieuw logo van Cofidis bekend te maken. Het werd gemoderniseerd met respect voor de nieuwe visuele identiteit van de onderneming. De zon, die voor de gelegenheid herdacht werd, getuigt volgens het merk van à¢â‚¬Å“ de voortreffelijkheid van de relatie tot de klant, de nabijheid en de deskundigheid van het merkà¢â‚¬.

 

Want het doel van Cofidis België is altijd de particulieren verantwoordelijke financieringsoplossingen te bieden voor de realisatie van hun projecten, rekening houdend met hun verwachtingen en persoonlijke situatie. Als dà© referentie van het consumentenkrediet in België, stelt de financiële instelling Cofidis een compleet gamma van leningen voor, geldreserve, lening op afbetaling, krediethergroepering, autolening, betaalkaarten, of de Partner Card, gepaard met verzekeringen die iedereen een zorgelose toekomst garanderen. Vindt op www.cofidis.be de geknipte financiering, ga een online simulatie aan, of neem contact op met een Cofidis consulent die al uw vragen zal beantwoorden en u zal begeleiden.

 

OPGEPAST, GELD LENEN KOST OOK GELD

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular