(Persbericht) -PERSBERICHT-

ProSpex verdriedubbelt aantal arbeidsplaatsen in Spaanse vestiging

Succesvolle B2B-telemarketing specialist breidt wederom uit

Den Haag, 15 augustus 2011

B2B-telemarketing Marktleider ProSpex gaat wegens succes de vestiging in het Spaanse La Nucia uitbreiden. ProSpex maakt een forse groei door, die in Spanje wordt opgevangen door een verdriedubbeling van het aantal arbeidsplaatsen. De vestiging in La Nucia bestaat nu uit een team van 15 medewerkers, hetgeen wordt uitgebreid naar minimaal 60 medewerkers. Vanuit Spanje benadert het team van hoogopgeleide en zeer gemotiveerde mensen de Nederlandse zakelijke markt. Door de uitbreiding van deze vestiging, wordt de arbeidsmarkt voor Nederlanders die woonachtig zijn in de omgeving van Alicante en Benidorm, extra gestimuleerd. Voor meer informatie: www.prospex.nl

Stimulering arbeidsmarkt in Spanje
In januari 2011 opende ProSpex haar deuren in het Spaanse La Nucia. Een half jaar na de opening, wordt de vestiging door de groei en het succes van de marktleider op het gebied van B2B-telemarketing, alweer uitgebreid. Het team in Spanje bestaat nu uit vijftien medewerkers, hetgeen per 1 september wordt uitgebreid naar 60 werknemers. Daarnaast ondergaat de vestiging een metamorfose. De oppervlakte wordt uitgebreid en het pand krijgt er ruim 250m2 extra bij. Tevens krijgt de Spaanse vestiging dezelfde look & feel als de vestigingen in Den Haag en Amsterdam.

à¢â‚¬Å“Het openen van een vestiging in La Nucia was een groot avontuur. Door de groei die we het laatste half jaar doormaken, kunnen we nu al gaan uitbreiden in Spanje. We zijn enorm trots op het feit dat we in Spanje ook een professionaliseringslag kunnen maken en daarnaast de arbeidsmarkt voor Nederlanders die wonen in Benidorm en Alicante een extra stimulans kunnen geven,à¢â‚¬ aldus Leon Spek, mede-eigenaar en oprichter van ProSpex.

´Leaders in leads‘˜
ProSpex is marktleider op het gebied van business-to-business telemarketing. Sinds 2007 faciliteert ProSpex de zakelijke markt van ´leads‘˜, oftewel aanleidingen tot verkoopgesprekken. In 2010 zag ProSpex hun omzet verdubbelen en genereerde ruim 30.000 leads en afspraken voor meer dan 200 accounts. Het klantenbestand van ProSpex is zeer divers en loopt uiteen van kleine tot (middel)grote bedrijven, waaronder Microsoft, T-mobile, Randstad en KPN. Voor meer informatie zie www.prospex.nl

-EINDE PERSBERICHT-

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)

Voor meer informatie:

Prospex
Leon Spek
06-25082627
[email protected]

Smith Communicatie
Nicky Bredemeijer van Putten
070-3614004 / 06-12914549
[email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular