(Persbericht) Nieuw centrum richt zich op groei van klanten in het MKB

Hoofddorp, 10 mei 2011 QlikTech (NASDAQ: QLIK), specialist in Business Discovery user-driven Business Intelligence, opent een nieuwe Business Development Hub om het groeiende klantenbestand in het MKB in Europa te ondersteunen. Het nieuwe centrum, in de buurt van Londen, volgt op de succesvolle lancering van QlikTech's Business Development Hub in Noord-Amerika. De investering in het nieuwe centrum is in lijn met de strategie om bedrijven van alle groottes te bedienen.

Middels telefonische ondersteuning bedient het centrum de bestaande klanten en wordt gestreefd naar uitbreiding. Het huidige MKB klantenbestand van QlikTech is verspreid over zeventien Europese landen en zal via het centrum worden bediend in veertien talen. De Business Development Hub zal naar verwachting de groei bij grote enterprise accounts ondersteunen en tevens de toenemende vraag vanuit het MKB oppakken en beheren.

QlikTech heeft voor de lancering van het centrum twintig mensen aangenomen, waaronder Business Development Representatives en Territory Managers. In het tweede half jaar zal de Hub naar verwachting verder uitbreiden.

Het QlikView Business Discovery platform is ontwikkeld om een brug te slaan tussen traditionele BI-oplossingen en stand-alone bedrijfsapplicaties. Het platform is schaalbaar voor groeiende organisaties, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven die de behoefte hebben om snel te implementeren.

QlikTech heeft een lang gevestigde positie onder middelgrote organisaties, een uitgebreid partnernetwerk in honderd landen en een aanzienlijke aanwezigheid in het enterprise segment. Met de recente toevoeging van de Business Development Hubs in Noord-Amerika en nu in Europa, heeft QlikTech de mogelijkheid zowel de kleinste bedrijven als de grootste internationale ondernemingen te bedienen.

à¢â‚¬Å“Het afgelopen jaar heeft QlikTech ongeveer 5.000 grote en kleine klanten aan haar klantportfolio toegevoegd. Dit is het bewijs dat klanten positieve resultaten behalen met QlikViewà¢â‚¬, zegt Richard Timperlake, Senior Vice President WorldWide Sales bij QlikTech. à¢â‚¬Å“Het QlikView Business Discovery platform lost kritische zakelijke problemen op voor bedrijven van alle groottes. Het vermogen om in te spelen op de wensen en behoeften van zowel grote multinationals als beginnende gebruikers en opkomende bedrijven maakt QlikView een unieke oplossing die in staat is mee te groeien met de organisatie.à¢â‚¬

-----------------------
Over QlikTech
QlikTech (NASDAQ: QLIK) is een leider in Business Discovery, oftewel user-driven Business Intelligence (BI). De krachtige en toegankelijke Business Discovery oplossing QlikView slaat een brug tussen traditionele BI-oplossingen en stand-alone bedrijfsapplicaties. QlikView biedt gebruikers intuïtieve gebruiksvriendelijke analyses. Dankzij de pioniersrol van QlikTech in in-memory associatieve zoektechnologie worden gebruikers niet beperkt door voorgedefinieerde vragen, wat normaal is binnen traditionele applicaties, maar kunnen zij informatie juist vrij onderzoeken. QlikView Business Discovery werkt met bestaande BI-applicaties en voegt nieuwe mogelijkheden toe, zoals inzicht voor iedereen, real-time analyses zonder wachttijden, mobiliteit, de gebruiksvriendelijkheid van een app, de mogelijkheid data te combineren en samen te voegen, en een nieuw niveau van informatiedeling en samenwerking. In tegenstelling tot traditionele applicaties kan QlikView binnen enkele dagen of weken worden geïmplementeerd, in plaats van in maanden, jaren of uiteindelijk helemaal niet. Het hoofdkantoor van QlikTech is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. QlikTech heeft wereldwijd vestigingen die samen meer dan 18.000 klanten in ruim 100 landen bedienen. Ga voor meer informatie naar www.qlikview.com.

Meer informatie:
Marcommit PR
Jennifer Korbijn
Tel. 035-5822730
E-mail: [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular