Soest, 28 april 2009 Marketingbureau Purple Proof wil in deze negatieve tijd juist een positieve boodschap verspreiden. Wereldwijde economische crisis of niet; een recessie biedt à³à³k kansen. Met een goed fundament en een strategisch plan is de strijd zeker te winnen. En daar is helemaal niet veel marketingbudget voor nodig!

Om een recessie goed door te komen is het belangrijk de focus te leggen op klantbehoud. Klanten zijn het fundament voor nu en de toekomst! Daarbij biedt de onzekere markt ook kansen voor groei. Daarom is investeren in marketing nu meer dan ooit van groot belang. Juist nu concurrenten het marketingbudget bevriezen en tijdelijk minder zichtbaar zijn ontstaat een kansrijke situatie.

Marketingbureau Purple Proof biedt haar klanten bewezen marketingconcepten, tegen lage investeringen, waarmee zij de economische crisis het hoofd kunnen bieden. Diverse cases wijzen uit dat de concepten garant staan voor een hoge respons. Er wordt een all-in prijs gevraagd voor het concept, de organisatie en implementatie. De klant heeft er dus verder geen omkijken naar. En dat is uniek. Het gaat om resultaat en service. Wil de klant betalen per respondent? Dan kan dat ook. De kosten hangen dan samen met het resultaat van een actie.

Twee concepten van Purple Proof springen in het oog. Een concept gericht op het binden van klanten en gelijktijdig het opschonen en verrijken van de database. En een concept gericht op werving, met YouTube in de hoofdrol. Dankzij het virale effect wordt de boodschap door veel mensen bereikt en blijft deze hangen.

Bedrijven moeten nu niet stil zitten en afwachten, want de recessie biedt ook kansen! Kijk voor meer informatie op www.purpleproof.nl of bel 035-5881010.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular