In het streven naar een optimale dienstverlening zijn de restaurants van Le Connaisseur niet bang om een kritische blik op de eigen prestaties te werpen. Zelfs niet als deze kritische blik van een ervaren Mystery Guest komt. Inzicht in de gang van zaken biedt immers ruimte voor verbetering. Tijd dus om een gedetailleerd inzicht te krijgen in wat de gast nu werkelijk ervaart. Om die reden heeft Le Connaisseur het onderzoeks- en adviesbureau Mystery Guest B.V. gevraagd om een Mystery Guest programma te ontwikkelen, specifiek afgestemd op hun doelstellingen.

Grand Restaurant Le Connaisseur is bij velen bekend, met name in hun vestigingssteden Den Haag, Utrecht en Eindhoven. ´Gezellig en sfeervol dineren voor een vriendenprijs´ staat in de restaurants, die stuk voor stuk een sfeervolle ambiance uitstralen, centraal. Ook de menukaart sluit daarbij aan, met een aantrekkelijke keuze uit 3-gangen menu´s die de gast zelf samen kan stellen. Door de verschillende kookstijlen zoals Frans, Mexicaans, Mediterraan en Oriëntaals, is er voor ieder wat wils.

Mystery Guest B.V. is een onderzoeks- en adviesbureau met bijna 15 jaar ervaring dat gevestigd is in ´s-Hertogenbosch. Het bedrijf voert diverse soorten kwaliteitsonderzoeken uit binnen commerciële en dienstverlenende organisaties in de Benelux en Duitsland, met een specialisatie in Mystery Guest onderzoeken. Door jarenlange ervaring heeft Mystery Guest B.V. een gevalideerde onderzoekstechniek ontwikkeld, die toegespitst kan worden op de wensen en behoeften van elke nieuwe opdrachtgever.

Door specifieke Mystery Guests te selecteren die in het reguliere klantenprofiel van de restaurants passen, wordt een zo realistisch mogelijk beeld van de klantervaring opgesteld. De Mystery Guest doorloopt het klantproces zoals elke andere gast dat doet; van het maken van de reservering tot het afscheid na het diner. De Mystery Guest is altijd anoniem, en rapporteert achteraf tot in detail zijn of haar ervaringen. Op deze manier worden de restaurants van Le Connaisseur geconfronteerd met hoe hun werkwijze overkomt op de gast. Dit brengt zowel de sterke punten als de eventuele gemiste kansen in de dagelijkse werkzaamheden aan het licht, wat een belangrijke bijdrage gaat leveren aan het versterken van de positionering, en aan de verdere verbetering van de dienstverlening richting hun gasten.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular