Drie Scientology clips slepen de Platina Aurora prijs in de wacht met een speciale vermelding voor creativiteit, effectiviteit van de boodschap en technische expertise.

Amsterdam 20 april 2010 De internationale Scientology kerk in Los Angeles heeft deze maand de Aurora prijs gewonnen. Dit is een competitie waarin professionals films and video‘˜s bekijken en beoordelen op diverse onderdelen. De à¢â‚¬Å“Scientology: Ken jezelf. Ken het levenà¢â‚¬ clips scoorden het hoogst in de categorieën creativiteit, effectiviteit van de boodschap en technische expertise en sleepten dus de prijs in de wacht.

Deze clips werden voor het eerst vertoond in mei 2009, hebben op 35 verschillende zenders gespeeld en op het internet. Mede dankzij deze clips is het aantal bezoekers van de scientology.org website in minder dan een jaar tijd omhooggeschoten naar de 20 miljoen.

De serie bestaat uit drie clips die heel in het kort laten zien wat Scientology is en wat scientologen geloven. Een van de clips begint bijvoorbeeld met à¢â‚¬Å“Je bent niet je naam. Je bent niet je werk. Je bent niet de kleren die je draagt of de buurt waar je in leeft.à¢â‚¬ En eindigt met à¢â‚¬Å“Je bent een geestelijk wezen die nooit dood zal gaan,à¢â‚¬ waarna de mensen worden geleid naar www.scientology.org (www.scientology.nl). Hier kunnen ze vervolgens meer dan drie uur aan film zien om antwoord te krijgen op de vraag wat Scientology nu eigenlijk precies is en hoe de heer Hubbard tot de ontwikkeling ervan is gekomen.

Om de clips zelf te bekijken kun je naar www.scientology-nederland.blogspot.com gaan.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular