NIJMEGEN, 21 juni 2010 Planon, internationale leverancier van Integrated Workplace Management Solutions, heeft op haar jaarlijkse Klantendag de Planon Best Practice Award uitgereikt aan de Sint Maartenskliniek.

De Planon Best Practice Award werd uitgereikt tijdens de Planon Klantendag op donderdag 17 juni in de Efteling in Kaatsheuvel. De Klantendag was een groot succes; de klanten van Planon, waaronder de Efteling zelf, bezochten de bijeenkomst in grote aantallen. In het winnen van de award werd de Sint Maartenskliniek voorgegaan door ondermeer de gemeente Utrecht, KPN, Essent en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

De Planon Best Practice Award is in het leven geroepen om ondersteunende organisaties, die vooroplopen door een effectieve inzet van automatiseringshulpmiddelen, in de schijnwerpers te zetten. Namens de Sint Maartenskliniek ontvingen Mariët de Waal en Daniëlle Hendriks de prijs uit handen van Jan Boeve, Planons Senior Vice President Global Services.

Jan Boeve: à¢â‚¬Å“Planon feliciteert de Sint Maartenskliniek met het winnen van deze award. De bijzonder snelle migratie naar de Planon Enterprise Edition en de innovatieve, succesvolle samenwerking van diverse afdelingen in à©à©n systeem waren reden voor Planon om de award dit jaar toe te kennen aan de Sint Maartenskliniek.à¢â‚¬

Mariët de Waal, Sectormanager Logistiek & Informatisering FB, Sint Maartenskliniek: "Wij zijn erg blij met deze award. Het is voor ons een bevestiging dat we Planon goed inzetten in de organisatie en het is een mooie opsteker voor de plannen die we nog hebben met Planon."

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular