SprookieBel is een goed alternatief als ouders zelf niet in de
gelegenheid zijn voor te lezen. Bellers kunnen kiezen uit verschillende
sprookjes en na afloop van het sprookje wordt de verbinding automatisch
verbroken, zodat telefoonkosten nooit uit de hand kunnen lopen.    

 

Sneeuwwitje, Repelsteeltje en Roodkapje: oude vertrouwde
sprookjesfiguren hebben de weg naar eigentijdse media gevonden. Per
januari beleven zij een 'revival' via SprookieBel,
de eerste sprookjestelefoon van Nederland is 24 uur per dag bereikbaar
voor alle kinderen die niet genoeg van verhaaltjes kunnen
krijgen.    
    
De 'moraal' blijft actueel    
Alle multimedia ten spijt; de 'live' verhalenverteller blijft geliefd.
Bij jong en oud. Misschien juist omdat de zichtbare beelden ontbreken
en als luisteraar de sprookjeswereld nu zelf kan creëren. Ook de
sprookjes zelf blijven leuk. Ze worden nu nog steeds met hetzelfde
enthousiasme beluisterd als zoveel jaren geleden. En ze zijn nog steeds
actueel, want in alle sprookjes zijn normen en waarden verweven. De
'moraal van het verhaal' is dan ook een handig aanknopingspunt om
kinderen iets te verduidelijken.    
    
SOS-Kinderdorpen    
Met het beluisteren van de sprookjes doet de beller ook een ander een
plezier, want een gedeelte van de opbrengst van elk telefoontje gaat
naar SOS-Kinderdorpen, de organisatie die zich ervoor inzet om kinderen
zonder ouders wereldwijd in een natuurlijke gezinssituaties op te laten
groeien.    
    
24 uur luisterplezier    
SprookieBel biedt 24 uur per dag luisterplezier. Via een eenvoudig
keuzemenu kan de beller kiezen uit vier verschillende sprookjes.
Regelmatig worden de sprookjes 'ververst'. Angst voor hoge
telefoonkosten is niet nodig, want aan het eind van het sprookje wordt
de verbinding automatisch verbroken.    
Telefoonnummer: 0909 222 1 222.   
    
Kennismaking    
De beller kan nu gebruik maken van de introductieprijs van 0,35 euro
p/min, een sprookje duurt gemiddeld 8 minuten.    

Bron: SPROOKIEBEL.NL

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular