(Persbericht) Leiden, 26 oktober 2010 - StepStone Solutions, wereldwijd marktleider in Software-as-a-Service (SaaS) talentmanagementoplossingen, heeft in de periode juli tot en met september 2010 voor het derde kwartaal op rij een recordomzet geboekt. De organische omzetgroei in het derde kwartaal is (exclusief de overname van MrTed) 31 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2009 en 9 procent ten opzichte van het tweede kwartaal 2010. De winst is niet alleen sterk toegenomen door omzetgroei, maar ook door kostencontrole en nieuwe klanten. StepStone Solutions breidde haar klantenbestand uit met 51 nieuwe klanten in 13 landen, waaronder de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, China, Singapore, Hong Kong en een aantal Europese landen. Naast deze groei is in dezelfde periode ook de overname van de Europese private e-recruitment softwareleverancier MrTed succesvol afgerond, waardoor het marktaandeel wereldwijd is toegenomen, evenals de omzet en winstprestaties.

à¢â‚¬Å“Wereldwijd groeit de vraag onder onze klanten in alle markten naar onze wervings- en talentmanagementoplossingen. Organisaties erkennen de waarde van het vinden, behouden en ontwikkelen van de beste mensen. Wij ondersteunen hen om sturing te geven aan toekomstige groeià¢â‚¬, aldus Matthew Parker, CEO van StepStone Solutions. à¢â‚¬Å“Vanwege de overname van MrTed kunnen wij aan de meest veeleisende behoeften van de klant voldoen. Het product MrTedTalentLink biedt een zeer goede en op de gebruiker toegespitste klantapplicatie, gecombineerd met functionaliteit voor grote internationale bedrijven. Wij hebben in het derde kwartaal de verkoopteams van beide bedrijven opgeleid in elkaars technologie. Dit heeft inmiddels geresulteerd in een aantal nieuwe klanten.à¢â‚¬

Nieuwe klanten die tijdens het derde kwartaal voor StepStone Solutions hebben gekozen zijn onder andere het in de Verenigde Staten gevestigde McKee Foods, de Spaanse Food Group Campofrio, chemiereus Yara, de Deense Kopenhagen Metro en de grote Franse retailer Redcats. Daarnaast hebben meer dan 100 bestaande klanten hun reeds aangeschafte systeem uitgebreid met extra producten of modules.

-------------
Over StepStone Solutions
StepStone Solutions helpt organisaties wereldwijd het beste uit hun medewerkers te halen en hun business performance en talentstrategieën te ontwikkelen. StepStone Solutions biedt een compleet pakket van talentmanagementoplossingen voor het vinden, werven, behouden en organiseren van mensen en ondersteunt hen bij de ontwikkeling van hun talent. Met de on-demand software (SaaS) en diensten van StepStone Solutions richten organisaties efficiënte processen in voor onder meer werving en selectie, talentmanagement, performance management, compensation management, skills en competentiemanagement, carrià¨re- en opvolgingsplanning, training en ontwikkelingsmanagement. Met vestigingen in 16 landen en meer dan 550 medewerkers biedt StepStone Solutions software en diensten aan meer dan 1.600 klanten in 50 landen zoals Carlson Wagonlit, Deloitte, Deutsche Telekom, Heineken, Lufthansa, Kruger Products, PUMA en Virgin Atlantic. StepStone Solutions heeft de overname van MrTed en het product MrTedTalentLink in augustus 2010 afgerond.

Voor meer informatie bezoek: www.stepstonesolutions.com
Productinformatie: www.stepstonesolutions.com/solutions
Lees onze blog: http://www.stepstonesolutions.com/communitypost
Doe de Talent Strategy Assessment: www.talentstrategyassessment.com
Probeer onze Business Case Builder: www.stepstonesolutions.com/impact-tools/nl-NL/BCB
Lees meer over het nieuwste onderzoek rond talentmanagement in 2010 op: www.stepstonesolutions.com/eiu

---------------

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Pauline van Die
Tel. +31 (0)35-5822730 / +31 (0)6-46182796
Email: [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular