(Persbericht) Sociale media zijn ideale kanalen om contact te leggen met (potentiële) klanten. Via sociale media kunt u als bedrijf eenvoudig vragen beantwoorden over uw product of dienst, u kunt onderzoeken wat de klant zoekt of graag ziet binnen uw bedrijf en daarnaast kunt via sociale media ook goed omgaan met kritiek van uw klanten. Hierdoor kan een bedrijf werken aan een optimale online reputatie.

Stoop Furniture en sociale media
Steeds meer bedrijven zien deze positieve punten van sociale media in. Daarom creëren dan ook steeds meer bedrijven accounts op bijvoorbeeld Facebook of op Twitter. Ook Stoop Furniture, interieurwinkel met prachtige Chinese meubels, is sinds kort te vinden op Twitter en Facebook. Wilt u altijd als eerste op de hoogte zijn van interessant interieurnieuws of spectaculaire handgemaakte Chinese meubels? Word dan fan van Stoop Furniture op Facebook of volg de indrukwekkende woonwinkel op Twitter!

» Word fan op Facebook
http://www.facebook.com/#!/pages/Stoop-Furniture/179588262081220
» Volg Stoop Furniture op Twitter
http://twitter.com/#!/stoopfurniture

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular