De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) verlengt vandaag zijn sponsorovereenkomst met Chiquita Nederland met à©à©n jaar. De bananenleverancier blijft ook in 2006 als naamgever en sponsor aan het uiterst succesvolle project ´Chiquita Kids Streettennis' verbonden.

Chiquita Kids Streettennis, powered by KNLTB
Het Chiquita Kids Streettennis project omvat een reeks evenementen waarbij kinderen onder begeleiding van swingende muziek op een speelse manier kennis maken met de tennissport. De grote opblaasbare Chiquita mascotte ´Funky Ace' geeft de evenementen nog meer uitstraling. Met het streettennis project beschikken de bij de KNLTB aangesloten tennisverenigingen over een uniek instrument om nieuwe jeugdleden te werven. Dat deze methode erg succesvol is, blijkt wel uit het enorme aantal aanvragen van verenigingen en de ruim honderd evenementen die vanaf mei 2003 zijn georganiseerd. Ook voor 2006 staan weer diverse Chiquita Kids Streettennis evenementen op de agenda.

Chiquita Nederland is door de contractverlenging voor het vierde achtereenvolgende jaar als sponsor aan de bond verbonden. KNLTB directeur Evert-Jan Hulshof is verheugd over de continuerende samenwerking: "De afgelopen drie jaar is het Chiquita Kids Streettennis project uitgegroeid tot een uitermate geschikt middel om kinderen wegwijs te maken in de tennissport. Dit succes heeft de KNLTB mede te danken aan de uiterst plezierige en goede samenwerking met Chiquita Nederland."

Ook Michelle den Boer, Marketing Assistant Chiquita Nederland, is blij met de verlenging van de overeenkomst: "Chiquita Nederland blijft het belangrijk vinden om een gezonde levensstijl te promoten. Zeker nu overgewicht bij kinderen een groter probleem wordt, vinden wij
het belangrijk kinderen en ouders te stimuleren meer te bewegen en gezonde producten te eten. Dit is dan ook een essentiële reden om onze sponsoring van het Chiquita Kids Streettennis project voort te zetten."

bron:KNLTB

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular