Zoetermeer, 9 Februari 2010 - Teleperformance heeft Martine Rodenburg (34) aangesteld als accountmanager. Martine is in deze nieuwe functie verantwoordelijk voor de bestaande klantenrelaties in de Benelux.

Martine is inmiddels tien jaar actief binnen de contact center branche. Ze is er van overtuigd dat deze nieuwe functie bij Teleperformance haar de uitdaging biedt die ze zoekt. à¢â‚¬Å“De afgelopen jaren heb ik in de contact center branche alle facetten van de operatie gezien. Ik wilde graag wat anders, een nieuwe uitdaging, maar wel binnen de branche. Een relatie uit mijn netwerk heeft Teleperformance en mij bij elkaar gebracht en de klik was er meteen. De cultuur in het bedrijf spreekt me erg aan, met name de gedrevenheid en het enthousiasme dat je ziet bij de
mensen die er werken,à¢â‚¬ vertelt Martine.

De functie van accountmanager is nieuw binnen Teleperformance in de Benelux. Martine heeft bewust voor deze rol gekozen. à¢â‚¬Vanuit mijn consultancy achtergrond heb ik veel aan relatiebeheer gedaan, nu krijg ik de kans om dit verder te ontwikkelen: Hoe kunnen we de relatie nog beter maken, waar kunnen we leren van elkaar en hoe kunnen we elkaar helpen ons werk zo goed mogelijk te doen? Dat is het speelveld waar ik me graag op begeef, à¢â‚¬ aldus Martine Rodenburg.

Over Teleperformance
Teleperformance is ´s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten. De Teleperformance Group combineert internationale expertise en best-practice met de kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance (NYSE Euronext Parijs: FR 0000051807) realiseerde in 2009 een omzet € 1,847 miljard. Teleperformance is actief in de Benelux sinds 1993 en uitgegroeid tot de topspeler in de contactcenter branche met vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2100 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular