Zoetermeer, 27 januari 2010 - Platinum is de nieuwe high-end contactcenter dienstverlening van Teleperformance. Platinum is een combinatie van geavanceerde technologie, de wereldwijde kennis van Teleperformance en hoog opgeleide medewerkers. Teleperformance levert hiermee een dienst die optimaal inspeelt op de wereldwijde behoefte aan superieure service en excellente klanttevredenheid. Naast de vernieuwende technieken en kennis van de medewerkers onderscheidt Teleperformance zich door het verstrekken van diepgaande analyses van de dienstverlening. De afgelopen week is Platinum gepresenteerd aan vooraanstaande relaties tijdens een bijeenkomst in Londen.

Reacties van analisten
Analisten van IDC, Frost & Sullivan en Datamonitor hebben Teleperformance Platinum uitvoerig bekeken. "Ik ben in veel contactcenters over de gehele wereld geweest. Maar toen ik kennismaakte met Teleperformance Platinum, realiseerde ik mij dat ik zoiets nog nooit was tegengekomen. De Platinum dienstverlening is enthousiast, professioneel en uniek. Dit is positief voor Teleperformance maar, nog belangrijker, ook voor hun klanten!," aldus Stephen Loynd van IDC. Ook de andere analisten waren aangenaam verrast over de kracht van Platinum.

De eerste klanten die gekozen hebben voor Platinum zijn zeer enthousiast. Ze zien dankzij Platinum de rol van een excellente klantenservice als de sleutel tot succes daadwerkelijk gerealiseerd.

Social media
Naast het afhandelen van telefonie en e-mail, vind ook online monitoring plaats. "Teleperformance Platinum volgt de mening van de consumenten over de klant in blogs en op social networks. Zo bieden we een breed overzicht van de wijze waarop onze diensten worden waargenomen. Ook kunnen we ons een beeld vormen van de perceptie van de producten van de betreffende klant", aldus Norbert van Liemt, CEO van Teleperformance in de Benelux. "Deze gegevens leiden tot betere processen, diensten en producten voor de consument. Met Teleperformance Platinum is er nu een cijfermatig bewezen alternatief voor de voortgaande verschraling van klantcontact en lage klanttevredenheidà¢â‚¬.

Toonaangevend
Teleperformance bewijst met Platinum de toonaangevende leverancier te zijn voor het uitbesteden van CRM- en contactcenterdiensten. Teleperformance Platinum is ontwikkeld door een team van wereldwijde experts in hun gebied - variërend van HR tot IT en brengt de beste eigenschappen van in-house en outsourced services bij elkaar in à©à©n oplossing.

Over Teleperformance
Teleperformance is ´s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM- en contactcenterdiensten. De Teleperformance Group combineert internationale expertise en best-practices met de kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance (NYSE Euronext Parijs: FR 0000051807) realiseerde in 2008 een omzet € 1,784 miljard. De Groep heeft ongeveer 82.000 geautomatiseerde werkplekken, met meer dan 100.000 werknemers (FTE) in 250 contactcenters in 47 landen. Teleperformance voert programma's uit in meer dan 66 verschillende talen en dialecten voor grote internationale bedrijven in diverse industrieën. Teleperformance is actief in de Benelux sinds 1993 en uitgegroeid tot een topspeler in de contactcenter branche met vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2500 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular