NS is woensdagavond met de ´Treinen door de herfst' campagne 2004 in de prijzen gevallen. De sympathieke en opvallende campagne, vooral bekend van de tv-spotjes ´Bijremmen' en ´Pitstop' werd door de vakjury bekroond met een SAN Accent.

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) reikt jaarlijks Accenten uit aan de meest effectieve campagnes. De SAN Accent is de enige communicatie vakprijs van adverteerders voor adverteerders. De jury bestaat uit marketing- en communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven die de campagnes beoordelen op onder meer creativiteit, mediastrategie en in welke mate de communicatiedoelstelling is behaald.

Marketingdirecteur Jan Paul van Heemskerck is erg blij met de prijs: "Het is fantastisch dat NS voor deze campagne na de waardering die het al kreeg van medewerkers en klanten, deze nu ook krijgt van vakgenoten".

NS doet er alles aan om haar reizigers ondanks de weersinvloeden ook in de herfst zo prettig mogelijk te laten reizen. Enerzijds met verschillende technische maatregelen, anderzijds met leuke herfstaanbiedingen (NS-Herfsttoer, leenparaplu, etc.) en activiteiten voor de reizigers (Janine Jansen, kappers en schoenpoetsers). TV-commercials, met een knipoog, waren onderdeel van de campagne om reizigers te informeren over de herfst.

NS investeert sinds 2003 17 miljoen euro extra in technische maatregelen over een periode van 3 jaar (o.a. ABS, gladheidwaarschuwingen, zandstrooiers). Tijdens de herfst van 2003 en 2004 waren de effecten al duidelijk merkbaar voor treinreizigers.

bron:NS

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular