21-04-2010, Almere. Bumicom, specialist op het gebied van communications recording, is officieel partner geworden van Massxess, succesvolle speler op het gebied van klantcontact oplossingen in Nederland. De nieuwe samenwerking stelt klanten in staat om binnen een SaaS model gesprekken op te kunnen nemen en terug te kunnen luisteren, inclusief uitgebreide rapportagemogelijkheden ten behoeve van Quality Monitoring.

De samenwerking betreft een integratie van Bumicom‘˜s Quality Monitoring oplossing INSPIRATIONpro en het geavanceerde IP Communication Contact Center (IP CCC) van Massxess. Massxess IPCCC klanten kunnen vanaf 1 mei aanstaande gebruik maken van de integratie; met slechts enkele kliks wordt de Bumicom applicatie geactiveerd.

"We zijn erg verheugd over de samenwerking met Massxess" zegt Remco Witkamp, Sales Manager bij Bumicom. "Gemeenschappelijke klanten worden in staat gesteld om vanuit à©à©n interface te bellen, gesprekken op te nemen, te analyseren en te evalueren. à¢â‚¬

Bob van Dam, General Manager van Massxess vertelt verder: à¢â‚¬Å“Deze koppeling is slechts het begin van onze samenwerking. In de toekomst willen we ook Speech Analytics via SaaS ter beschikking stellen zodat onze klanten snel en gemakkelijk diepgaande analyses van hun klantgesprekken kunnen uitvoeren.à¢â‚¬

MEER INFORMATIE TIJDENS TCD 2010
Wie meer wil weten over deze unieke samenwerking, kan tijdens TCD 2010 terecht in de stand van Bumicom (standnummer A10). De TCD wordt van 27 t/m 29 april aanstaande gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.

OVER BUMICOM
Bumicom levert oplossingen voor Communications Recording voor een groot en groeiend bestand van trouwe klanten. Verder biedt Bumicom oplossingen voor Quality Monitoring voor coaching en training van uw medewerkers en het verbeteren van processen in contact centers. Daarbij combineert Bumicom toewijding, vindingrijkheid, knowhow en marktkennis om te realiseren wat anderen alleen maar beloven. Voor meer informatie zie www.bumicom.nl

OVER MASSXESS
Massxess is specialist in bereikbaarheidsoplossingen. Naast selfservice- en IVR oplossingen, intelligente netwerk routeringen en een hosted contact center on demand platform levert Massxess ook 0800-, 0900- en 088 nummers en SMS diensten. Zo‘˜n 500 nationale en internationale organisaties werken met Massxess om hun bereikbaarheid te verbeteren. Naast de techniek die Massxess in huis heeft en beheert, adviseert en begeleidt de organisatie bedrijven en instellingen bij de keuze, implementatie en integratie van bereikbaarheid- en communicatieoplossingen. Voor meer informatie zie www.massxess.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular