(Persbericht) Retailgoeroe Ad van Beek laat de bedrijfsadviseurs van het UWV voelen wat er in de hoofden van werkzoekenden en ondernemers omgaat. Klantbehandeling, de goede en de slechte manieren.
Het hoofdonderwerp van Ad van Beek tijdens de interne UWV Kick-off als opening van de Brancheweken. Ad‘˜s missie: de spiegel voorhouden en winkeliers bewust te laten worden van het effect van houding en gedrag op klanten en de soms desastreuze situaties die dat tot gevolg heeft.
Het UWV WERKbedrijf organiseert samen met de brancheorganisaties de Brancheweken die plaatsvinden tussen 14 maart en 26 juni. In deze periode organiseert een groot aantal Werkpleinen in het hele land verschillende activiteiten voor zowel werkgevers als werkzoekenden met als doel vraag en aanbod beter bij elkaar te brengen. Ad van Beek is de Herman den Blijker of Gordon Ramsey van het shoppen. Hij stelt de slechte en goede gebeurtenissen rond klantbehandeling op een ludieke manier aan de kaak, maar wel MET een serieuze ondertoon. Want shoppen is serious business.
Zie film: interne Kick-off opening Brancheweken.
http://www.ikwilmeeromzet.nl/brancheweken

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular