(Persbericht) ROTTERDAM - De nieuwe website Veeuz.com wil het delen van kennis en ervaringen met producten persoonlijker maken. Gebruikers kunnen via de website hun productervaringen delen met vrienden op bijvoorbeeld Hyves en Facebook. Ook kunnen zij zich binnenkort abonneren op producten en zo op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen omtrent het product.

à¢â‚¬Å“Hedendaagse vergelijkingswebsites zijn achtergebleven in de ontwikkelingen. Het web anno 2010 biedt vele mogelijkheden waarmee het delen van productervaringen persoonlijker en tastbaarder wordt. Door het bekijken van door gebruikers zelf gemaakte videoreviews wordt het voor consumenten gemakkelijker om een mening te vormen over een product,à¢â‚¬ aldus Joey Weeder, mede-oprichter van de website.

à¢â‚¬Å“Daarnaast beoordeelt men meningen van vrienden als meer betrouwbaar dan de meningen van onbekenden op het internet. Door de koppeling met social media websites willen we de gebruikers de mogelijkheid bieden om hun productervaringen te delen met hun vrienden. Bij producten waar uiterlijke aspecten een belangrijke rol spelen, biedt een video een grote toegevoegde waarde ten opzichte van een geschreven review.à¢â‚¬

De initiatiefnemers hebben er bewust voor gekozen om geen prijsvergelijkingen aan te bieden. à¢â‚¬Å“Ervaringen staan centraal. We willen vooral een platform zijn waar gebruikers ideeën, tips en meningen over producten kunnen uitwisselen en in gesprek kunnen gaan met andere bezitters van hetzelfde product.à¢â‚¬

De start-up is een initiatief van Erik Kraaijenzang en Joey Weeder. Maandagochtend is de eerste publieke bà¨taversie van de website gelanceerd. De komende maanden zullen er regelmatig nieuwe functies worden toegevoegd.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular