(Persbericht)

In het atelier Brussels Glas te IJsselstein wordt 3 november een workshop gehouden rondom marketing en pr. van beeldend kunstenaars. Veel kunstenaars hebben weinig weet van marketing en marketingmethoden en zijn niet geoefend in marktgericht denken. Dit heeft negatieve gevolgen voor het exposeren en de verkoop van hun werk.

Kunst & Marketing|CadeauWerkplaats - gespecialiseerd in marketing en pr. voor beeldend kunstenaars - geeft diverse workshops rondom marketing en pr. en bedrijfsvoering van beeldend kunstenaars. De workshops vinden plaats in galeries en ateliers in geheel Nederland.
De workshops gaan uit van de dagelijkse praktijk van beeldend kunstenaars en zijn gericht op het vinden van creatieve oplossingen voor vragen en problemen. Het is een vorm van personal coaching in kleine groepen.

Deadline voor inschrijving 21 oktober.
Aantal deelnemers: maximaal 8.

Workshop IJsselstein
De workshop gaat o.a. over marktgericht denken, de presentatie van de kunstenaar, het binnenhalen van nieuwe klanten en het benaderen van oude en nieuwe doelgroepen. 
Effectieve commerciële marketingmethoden toepassen voor je kunst, hoe doe je dat?
De vragen en praktische problemen rondom marketing en pr. die deelnemende kunstenaars aan de workshop ondervinden in hun bedrijfsvoering vormen de lesstof lesstof en dienen eveneens als voorbeeld.

Wie, Waar, Wanneer en hoe duur?
Docent: Hilde Salverda van Kunst & marketing|CadeauWerkplaats, http://nl.linkedin.com/in/kunstenmarketing.
Zij heeft ruim 30 jaar ervaring op het gebied van marketing en pr. binnen de kunstenwereld.
Plaats: Brussels Glas, Hogedijk 10B, 3401 RD, IJsselstein
Dag: Donderdag 3 november van 10.00 16.00 uur
Kosten: € 125 excl. 19% BTW (148,75 incl.), inclusief lunch.
N.B. De kosten zijn aftrekbaar als beroepskosten.

Aanmelden: và³à³r 21 oktober bij Kunst & Marketing|CadeauWerkplaats, [email protected]
Betaling geldt als definitieve aanmelding. ING rekening 5203992 t.n.v. Cadeauwerkplaats.nl o.v.v. workshop IJsselstein.

Voorbereiding van de workshop
De workshops van Kunst & Marketing|CadeauWerkplaats zijn er op gericht om kunstenaars op een concrete manier te helpen hun marketing, pr. en presentatie te verbeteren en te zoeken naar praktische oplossingen voor problemen en vragen waar zij in hun beroepspraktijk tegen aanlopen. Om aan te sluiten bij de dagelijkse praktijk van de deelnemers worden er o.a. vragen gesteld per e-mail en websites bestudeerd. Dit onderzoek vormt de basis voor het lesprogramma.

Alle deelnemers krijgen na afloop een werkboek met checklists, formulieren, tips, trucs en weetjes, zodat de deelnemers ook na afloop van de workshop nog enige praktische ondersteuning krijgen.

[email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular