Yahoo! Nederland biedt eenvoudige toegang tot e-mail, zoekmachine en winkel website  

 
Yahoo! Europe lanceert vandaag zijn Nederlandstalige Front Page. De nieuwe website (www.yahoo.nl)
biedt Nederlandse bezoekers over de hele wereld de mogelijkheid om in
hun eigen taal gebruik te maken van populaire producten als Yahoo!
Mail, Yahoo! Search en de winkel zoekmachine Kelkoo.   
 
 
De introductie van Yahoo! Nederland biedt lokale en internationale
adverteerders bovendien een uitgelezen mogelijkheid om meer dan tien
miljoen actieve internetgebruikers in de regio te bereiken. Een ruime
keuze van marketinginstrumenten staat de adverteerder daarbij ter
beschikking: display advertenties op de Yahoo! Mail website,
gesponsorde zoekresultaten via Overture (www.content.overture.com/d/?mkt=nl) en 'cost per click' (CPC) op de winkel zoekmachine van Kelkoo (www.kelkoo.nl/).   
 
Dominique Vidal, Regional Vice-President en Managing Director of Yahoo! Europe: 'Met de lancering van Yahoo! Nederland
krijgen onze Nederlandstalige gebruikers op een nog eenvoudiger manier
dan voorheen toegang tot hun favoriete Yahoo! producten en services.
Daarnaast hebben lokale online marketeers nu een complete set
advertentiemogelijkheden tot hun beschikking, waarmee ze meer dan 50
procent van de Nederlandse internetpopulatie bereiken via doelgerichte
advertenties.   
 
Voorheen werden Nederlandse Yahoo! bezoekers altijd naar de Amerikaanse
portal geleid, waar ze hun voorkeuren konden opgeven bij het zoeken
naar relevante content en het gebruik van hun gratis Yahoo! Mail
account. Vanaf nu kunnen gebruikers al hun favoriete Yahoo! services
vanuit à©à©n simpel toegangspunt bereiken in hun eigen lokale omgeving.
 

Bron: YAHOO! NEDERLAND

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular