Tijdens het Telecommerce Gala in het Beatrix Theater in Utrecht ontving Nashuatec Services Benelux een zilveren Nationale Contact Center Award 2005.  Nashuatec won deze zilveren award in de categorie inhouse tot 80 seats voor het runnen van een gedegen operatie met veel aandacht voor de klant, aldus het juryrapport. 

De Nationale Contact Center Awards worden uitgereikt aan contact centers die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. Dat kan bijvoorbeeld een in het afgelopen jaar doorgevoerde verandering zijn of een grensverleggende campagne. De deelnemende contact centers worden beoordeeld op twee aspecten: de ingediende case (voor 30%) en het contact center als geheel (voor 70%). Het gaat om kwaliteit, innovatieve ideeën, creativiteit en behaalde resultaten. 
 
Nashuatec Services Benelux heeft het Customer Contact Center in de voorbije twee jaar grondig geprofileerd met de implementatie van een nieuw CRM-systeem, verbeterde processen, product- en verkooptrainingen en competence management voor de ruim 20 call agents. Ook door de managers en coaches werden er nieuwe leidinggevende accenten gelegd: van taakgericht naar mensgericht managen. 
 
Nashuatec Services Benelux - dat deel uitmaakt van Nashuatec/ NRG - is in de voorbije jaren geëvolueerd van een maintenance organisatie naar een Strategic Profit Center. Maandelijks hebben de 600 medewerkers van Nashuatec Services Benelux ruim 54.000 klantcontacten. Het efficiënt en professioneel oplossen van servicevragen door het contact center is een belangrijk onderdeel van de Services business unit. 
 
bron:Nashuatec

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular