Entopic
introduceert 'Scoren met Google': een praktisch boek dat de lezer in
staat stelt maximaal rendement te halen uit zoekmachinemarketing met
het advertentieprogramma 'AdWords' van Google.

Zoekmachinemarketing heeft de laatste twee jaar een enorme groei
doorgemaakt. Van alle internetgebruikers vindt meer dan 85 procent haar
weg via een zoekmachine. In Nederland is dat in het overgrote deel van
de gevallen Google. Daarom maken bedrijven in toenemende mate gebruik
van Google AdWords voor de promotie van hun diensten of producten.
AdWords is de naam van Google's advertentieprogramma voor zoekwoorden.

In Nederland maken nog relatief weinig bedrijven gebruik van Google
AdWords. Tijdschrift Management Team gaf deze zomer in het artikel 'No
Budget Marketing' Nederlandse bedrijven een belangrijke tip: 'werk
uzelf omhoog in Google'. Ook tijdschrift Emerce noemt
zoekmachinemarketing hà©t succesnummer van 2004. Het tijdschrift voor
Marketing concludeert dat gebrek aan kennis een echte doorbraak in
Nederland vooralsnog in de weg staat. Slechts tien procent van de
top-100 adverteerders in Nederland adverteert bij zoekmachines via
programma's.

Om deze kenniskloof te dichten is het boek 'Scoren met Google'
verschenen. De auteur, journalist Fred van der Molen, introduceert de
lezer op uiterst begrijpelijke wijze in de wereld van Google AdWords.
In vijf stappen wordt uitgelegd wat de betekenis is van
advertentiegroepen, doorklikratio's, kosten-per-klik, dagbudgetten en
het bieden op trefwoorden.

Het boek 'Scoren met Google' biedt een uitstekend handvat voor het
zelfstandig opzetten van een Google AdWords campagne. Het bevat
bovendien een keur aan tips en trucs om campagnes te optimaliseren à©n
meer klanten naar de eigen site te leiden.

Scoren met Google is vanaf 16 december beschikbaar.

Meer informatie is te vinden op: www.scorenmetgoogle.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular