2 inwoners Maastricht bewusteloos door koolmonoxidevergiftiging



Twee bewoners van een pand aan het Schepenenplein in Maastricht zijn zaterdag 10 december 2005 rond 17:30 uur met koolmonoxidevergiftigingsverschijnselen naar het Academisch Ziekenhuis overgebracht. Ook een buurvrouw, die had bemerkt dat er iets niet in orde was en die de beide personen te hulp had willen komen, was daarbij onwel geraakt en moest per ambulance naar het AZM worden overgebracht.

In het pand waren ook een hond en een kat aanwezig. Deze werden meegenomen door de gewaarschuwde dierenambulance. Omdat de oorzaak van de brand vermoedelijk de verwarmingsketel betrof, is deze voor onderzoek in beslag genomen. De slachtoffers zijn allen buiten levensgevaar en de politie heeft zaterdagavond al met hen gesproken.
 
bron: Politie Limburg Zuid



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: